היסטריה: המחזמר "ספר הג'ונגל" חוזר עם חברי הקאסט המקורי

אבל איך אפשר בלי תום אבני? "ספר הג'ונגל" (צילום: יחסי ציבור)
אבל איך אפשר בלי תום אבני? "ספר הג'ונגל" (צילום: יחסי ציבור)

המחזמר הישראלי שהפך לקאלט של דור שלם חוזר אחרי 28 שנה, עם רוב חברי הקאסט המקורי ועם חנוך רוזן בחזרה בתפקיד הבמאי. אודישנים בחיפוש אחר מוגלי החדש יתחילו בחודש הבא. אנחנו בכל זאת היינו מלהקים לתפקיד את תום אבני

לפעמים חלומות מתגשמים: המחזמר "ספר הג'ונגל" חוזר. לפני מספר שנים הפלגנו כאן על גלי הנוסטלגיה במלאת לו 25 שנה, והנה אנחנו מתבשרים הבוקר על שובו לבמות, עם מרבית חברי הקאסט המקורי ועם חנוך רוזן שחוזר לתפקיד הבמאי.

>> גדלנו בג'ונגל: כך הפך המחזמר "ספר הג'ונגל" לקאלט של דור שלם

ומי לא יחזור? תום אבני, שפרץ לתודעה הציבורית כילד מהמם ומוכשר כשגילם בהצלחה את דמותו של מוגלי, קצת מבוגר כרגע בשביל התפקיד וההפקה פוצחת בחיפוש אחר מוגלי חדש בסדרת אודישנים החל מה-1.5, ואם אתם בני 12-9, מתחת ל-1.40 מטר ובעלי כישורי משחק, ריקוד ושירה – יש לכם סיכוי.

תום אבני ואלי דנקר, "ספר הג'ונגל" (צילום: יחסי ציבור)
תום אבני ואלי דנקר, "ספר הג'ונגל" (צילום: יחסי ציבור)

מי כן יחזרו? טוביה צפיר בתפקיד בלו הדב, ששי קשת בתפקיד בגירה הפנתר, אלי דנקר בתפקיד שירחאן הנמר, יוסי טולדו בתפקיד קא הנחש, אבי יפה בתפקיד פאקלי הסנאי, ופיני קדרון בתפקיד מנהיג הפילים, בהפקה חדשה ונוצצת עם השירים האהובים שחיברו אפרים סידון ומירון מינסטר ובהפקה מוזיקלית עכשווית.

"ספר הג'ונגל" (צילום: יחסי ציבור)
"ספר הג'ונגל" (צילום: יחסי ציבור)

"ספר הג'ונגל" הפך עם השנים לחלק בלתי נפרד מהתרבות והילדות הישראלית, ויעלה בפני דור חדש של ילדים במשכן אמנויות הבמה בתל אביב החל מ-14.8, כשמכירת הכרטיסים צפויה להיפתח כבר ב-19.5. המחזמר "ספר הג'ונגל" הוצג לראשונה בשנת 1996 ועלה 250 פעמים בפני למעלה מ-300 אלף צופים וזכה בפרס התיאטרון הישראלי. 

"ספר הג'ונגל" (צילום: יחסי ציבור)
"ספר הג'ונגל" (צילום: יחסי ציבור)

"לפנות את השבילים כי אנחנו הפילים… אלפי ילדים שצעדו  בסלון ביתם בתור פילים לפני 28 שנה, יביטו עכשיו על ילדיהם שלהם ויחייכו מאוזן לאוזן, כי גם הם יכירו עכשיו את גיבורי הילדות של הוריהם", אמר הבמאי חנוך רוזן. "בחידוש המחזמר חשבתי שהכי נכון להיצמד למקור, למחזמר הקסום של לפני 28 שנה, להגדיל את הספקטקל סביב הצוות המקורי ולהביא את ברודווי לתל אביב עם צוות אנרגטי של רקדנים ואקרובטים שיחברו לקאסט המקורי והאהוב. הולך להיות מרגש".