כך תבחרו צעצוע מין: החושים, החרמנות, ההתנסות

סבתא, למה יש לך-- רגע מה זה. צעצועי מין (צילום: שאטרסטוק)
סבתא, למה יש לך-- רגע מה זה. צעצועי מין (צילום: שאטרסטוק)

אז את רוצה אביזר מין אבל לא יודעת איזה? הטור שלפנייך הוא סדנת בזק בת ארבעה שלבים שבסיומם לא בטוח שתדעי מה את רוצה, אבל את עשויה לדעת מה את לא רוצה - וזה לא פחות חשוב (בונוס מיוחד: אפשר להחיל את אותם עקרונות על כל פרטנר.ית אפשר.ית)

10 ביולי 2022

המון פעמים אני רואה נשים נאבקות ומתחבטות בשאלה העתיקה "איך אני אדע שהוא האחד?", כשבעצם יש כל כך הרבה שאלות אחרות שעלינו לשאול את עצמנו לפניה ואולי התשובות יהפכו אותה למיותרת, כי כשאת יודעת בדיוק מה את מחפשת את לא שואלת שאלות. את מוצאת את זה. אז איך תדעי מה את מחפשת, בעצם? אנחנו לא הולכות לפצח לך פה את האטום או לחשוף בפניך סודות קבלה. כל התשובות נמצאות אצלך. אנחנו רק הולכת לעזור לך לשאול את השאלות שיביאו אותך לתובנות.

שלב ראשון: חושי את עצמך

מה החוש המוביל שלך? כשאנחנו  אומרת "מוביל" הכוונה היא לחוש שיוביל אותך למיטה וגם בחיים. האם את נדלקת ממראה, מניחוח, ממגע או מצליל? או משילוב ספציפי של כמה מאלה? אולי דווקא הטעם עושה לך משהו? נסי לשבת עם עצמך ולחקור את זה. לפני שאת מכניסה פרטנר חדש למיטה, לא חשוב אם מאגף הצעצועים או בעלי הדופק, נסי לקחת פרק זמן של שקט עם עצמך, להרהר ולהעלות זיכרונות ממפגשים מוצלחים יותר או פחות. אם תעשי זאת את עשויה לגלות שבהחלט יש לך דפוס חוזר של גירוי חושי מסוים שאת מעדיפה, גם בלי שהיית מודעת לכך. 

איך תדעי שהוא האחד? חנות צעצועי מין (צילום: שאטרסטוק)
איך תדעי שהוא האחד? חנות צעצועי מין (צילום: שאטרסטוק)

שלב שני: מה מחרמן אותך?

אם עדיין קשה לך למצוא את עצמך בתוך זה, נחדד לך את העניין: מאיזה אספקט תרבותי (שאינו פורנו) יש יותר סיכוי שתתחרמני? טקסט, ציור, שיר או סרט? או שאולי בכלל מהגלידת פיסטוק הארורה שכולם מדברים עליה? כמובן שאין פה תשובה שהיא נכונה או לא נכונה, וגם לא תשובה יחידה וטוטאלית. את יכולה לגלות שמראשון עד רביעי זה משהו אחד ומחמישי עד שבת משהו אחר. אבל ברגע כשתהי מודעת לזה יהיה לך הרבה יותר קל להבין את הצרכים שלך ולמלא אותם. מה שמוביל אותנו היישר אל —

אין תשובה נכונה, אבל גלידת פיסטוק היא לא התשובה הנכונה. צעצוע מין (צילום: שאטרסטוק)
אין תשובה נכונה, אבל גלידת פיסטוק היא לא התשובה הנכונה. צעצוע מין (צילום: שאטרסטוק)

שלב שלישי: נסי ותהני

הבחירה! אוחחחח איזה רגע מרגש זה! אפילו יותר מהכיבוש עצמו וכמובן שהרבה יותר מהמרדף. הרגע שבו את רואה משהו שאת יודעת שאת רוצה ויכולה להשיג, הוא הרגע שאנחנו חומדות יותר מכל. איך תדעי שזה זה? קודם כל, בהתאם לחוש המוביל את צריכה לתת לעצמך קווים מנחים. אם החוש המוביל שלך לא מרוצה, רוב הסיכויים שגם את לא.

אם החוש המוביל שלך הוא הראיה אז חשוב לך מאוד שהמראה מעבר לאסתטי ונקי, יעורר אצלך עוד משהו. הצבע, הצורה ואפילו הקונספט צריכים להוות שיקול משמעותי עבורך, לפחות כמו סוג הגירוי עצמו שהוא מציע. אם החוש המוביל שלך הוא חוש השמיעה, ודאי בחנות את צליל המנוע. קניה באינטרנט היא נעימה ונוחה יותר אבל יש דברים כמו צליל ומרקם שלא עוברים מסך. אם הדברים האלה נמצאים ברשימה המובילה שלך – את מוכרחה לבדוק. כי מספיק אוושה צורמת או מרקם רך או מחוספס מדי בשביל להוריד לך. וחבל.

וכמובן שכמו עם פרטנר בשר ודם, ישנו ה-After Care. הבוקר שאחרי אם תרצי. ממש כמו פרטנרים, יש צעצועים שדורשים יותר טיפול ויותר הטענה בניגוד לאחרים. האם הוא עונה על מספיק פרמטרים בשביל שיהיה שווה את זה?

לראות, לשמוע, למשש. צעצועי מין (צילום: שאטרסטוק)
לראות, לשמוע, למשש. צעצועי מין (צילום: שאטרסטוק)

שלב רביעי: מה שהכי חשוב

והכי הכי חשוב זה כמובן האינסטינקט הבסיסי שלך. אחרי שעברת את סדנת הבזק הזאת הוא אמור להיות מחודד שבעתיים. חפשי תמיד את מה שתופס לך את העין ואת הלב. אל תתפשרי על חצי מהסטנדרטים שלך. וזכרי שכמו בבחירת פרטנר בשר ודם, מותר לנו גם לטעות. כבר קרה לכולנו שהולכנו שולל על ידי החושים שלנו ונתקענו עם האצבע בתחתון ועם עוד חוויה למגירה. לפחות ננסה להפיק לקחים ולמזער נזקים.

לא מתפשרות על סטנדרטים. צעצועי מין (צילום: שאטרסטוק)
לא מתפשרות על סטנדרטים. צעצועי מין (צילום: שאטרסטוק)