שורף מרוב אהבה: 4 סרטים מומלצים לכבוד ט"ו באב

החלטתם להישאר בבית ולהינצל מההמון הדביק? לפני שתיפלו ללוח השידורים המשמים, הנה רשימה של סרטי אהבה באמת מטורפים. לזוגות אמיצים בלבד

מתוך "לב פראי"
מתוך "לב פראי"
17 באוגוסט 2016

אם אתם נשארים בבית לראות סרטים בערב ט"ו באב, אל תסתפקו בבחירות המשמימות של ערוצי הסרטים בקומדיות רומנטיות אנגליות על נשים שמחפשות להגדיר את עצמן דרך הגבר שהן יבחרו. במקום זאת הזמינו את עצמכם למסע מטורף לסרטים שיכולים לשרוף מרוב אהבה. ההמלצות הבאות הן לזוגות אמיצים בלבד.

לב פראי

הסרט הכי רומנטי של דיוויד לינץ', וזה אומר הרבה. הסרט הזה הוא קטטוניה של טירוף ואהבה מחוברים יחד ומתפרקים מדי כמה סצנות, עד שתמצאו את עצמכם מתחבקים ומתרחקים על הספה לסירוגין מדי כמה דקות. אחרי המסע הזה אין ספק שהזוגיות שלכם תצא מחוזקת מאי פעם. או לא קיימת.

עוד כתבות שתאהבו:
מדוע הקומדיה הרומנטית גוססת בקולנוע ומשגשגת בטלוויזיה?
למה היפ הופ לא מסוגל להתמודד עם מונוגמיה?
המסעדות הכי מחרמנות בתל אביב

טנגו אחרון בפריז

כן, אני מציע לזוגות לראות את הסרט הזה שבו מרלון ברנדו ומריה שנידר מזדיינים בצורות לא כל כך נעימות או מהוגנות לכל אורכו. הסרט הזה גורם למבחן איקאה לזוגות צעירים להיראות כמו גן ילדים.

אני אוהב אותך, פיליפ מוריס

למה רק לזוגות של גברים ונשים מגיע סרט על הטירוף שבלהיות מאוהב? הנה קומדיה מבריקה שבה יואן מקרגור וג'ים קארי משחקים זוג אוהבים שצריכים להתמודד עם העובדה שקארי הוא גם אחד מאמני הרמאות הגדולים בתולדות ארצות הברית.

לצאת לדרך

מי היה מאמין שסם מנדז יביים סרט כל כך רומנטי, רגיש, חכם ויפה על להתבגר לצד מישהו ולגלות שהעתיד הוא מה שאתה בונה לעצמך ולא מה שבונים סביבך. סרט מושלם לכל זוג שרוצה להזדקן ביחד, למרות הכל.