לבד בחושך: 5 סרטים שיעזרו לכם לעבור את הפרידה

פרידות זה עצוב, אבל זה מצטלם טוב ובעיקר מרגיש יותר טוב כשרואים על המסך שברון לב יותר גרוע מזה שאתה עובר כרגע. אלה הסרטים שיגרמו לכם לבכות ולא בגלל האקס

מתוך "שמש נצחית ברשת צלול"
מתוך "שמש נצחית ברשת צלול"
29 ביולי 2018

נאמנות גבוהה (2000)

במאי: סטיבן פרירס

קלאסיקת פרידות אהובה. כשבת הזוג של רוב (ג'ון קיוזאק) עוזבת אותו לטובת השכן מלמעלה, הוא עושה את הדבר ההגיוני ומחליט לדרג את הפרידות שעבר מהטראומטית ביותר ומטה, ויוצא לחפש את האקסיות כדי לסגור מעגל. בונוס – הרבה מוזיקה טובה וג'ק בלאק כמוכר סנוב בחנות תקליטים.

עוד כתבות מעניינות:
סיפורי הפרידות שלכם בשש מילים
ארבעה שינויים שאתם נוטים לעשות אחרי פרידה
כך נראה הגבר הישראלי בעיניים זרות

שמש נצחית בראש צלול (2004)

במאי: מישל גונדרי

מהסרטים שגילו לעולם את הצד העצוב של ג'ים קארי. אחרי שהאקסית קלמנטיין (קייט ווינסלט) משתמשת בטכנולוגיה ייחודית כדי למחוק את כל הזיכרונות ממערכת היחסים שלהם, ג'ואל מחליט לעשות אותו דבר, אבל מתחרט באמצע התהליך.

מתוך "שמש נצחית ברשת צלול"
מתוך "שמש נצחית ברשת צלול"

בלו ולנטיין (2010)

במאי: דרק סיאנפרנס

פינת הדאונר. אם הדרך שלכם להתגבר על הלב השבור (או להכניס את הפרידה שלכם לפרופורציות) היא לראות מערכת יחסים של מישהו אחר מתפוררת, הדרמה הזו עם ריאן גוסלינג ומישל וויליאמס תתאים לכם בול.

סלסט וג'סי לנצח (2012)

במאי: לי טולנד קריגר

רשידה ג'ונס ואנדי סמברג היו החברים הכי טובים, התחתנו ואז התגרשו. האם יש דרך חזרה? קומדיה חמודה על הניסיון הסיזיפי, ואולי אפילו בלתי אפשרי, להישאר חברים גם אחרי הפרידה, או לפחות לגמור את זה יפה ולהמשיך בחיים.

התחלה חדשה (2013)

במאי: ג'ון קארני

לכאורה מדובר בסרט על מפיק מוזיקלי (מארק רופאלו) שמתחיל לעבוד עם זמרת חדשה ומבטיחה (קירה נייטלי) ועל הדרך משקם את חייו. בפועל זה גם סרט רגיש ומנחם במיוחד לפרודים טריים, דרך סיפור הפרידה של אותה הזמרת מאהובה הבוגדני (אדם לוין ממארון 5 עם זקן מכוער).

מתוך "התחלה חדשה"
מתוך "התחלה חדשה"