נכנסים לסרטים: מוזיאון תל אביב פותח בית קולנוע זמני לילדי העיר

הקולנוע כמפלט רגשי לילדים. "אלמנטלי" (צילום: יחסי ציבור/פיקסאר/דיסני+)
הקולנוע כמפלט רגשי לילדים. "אלמנטלי" (צילום: יחסי ציבור/פיקסאר/דיסני+)

מוזיאון תל אביב לאמנות ועיריית תל אביב-יפו מזמינים החל מהיום, ומדי יום, את ילדי דיגיתל מדי יום לסרט קולנוע ופעילות יצירה בחינם, וכל מה שצריך זה לבחור סרט ולהירשם מראש. הסרטים יוקרנו באולם הממוגן של המוזיאון, ובמסעדת פאסטל הסמוכה יוגשו ארוחות ילדים. שגרה חדשה קוראים לזה

31 באוקטובר 2023

השגרה החדשה שנוצרה בתל אביב האיצה בשבוע האחרון, כשיותר ויותר עסקים בעיר נפתחים מחדש לציבור וגם מוסדות התרבות העירוניים חוזרים לפעילות באופן איטי וזהיר ובמתכונת מצומצמת. במסגרת הקאמבק ההדרגתי הזה לחיים, יוצאים היום מוזיאון תל אביב לאמנות ועיריית תל אביב-יפו ביוזמה חדשה – בית קולנוע קטן וחמוד (המשמש גם כמרחב מוגן בפני עצמו) ומיועד לילדי וילדות תל אביב בזמן המלחמה – ובחינם.

>> הקולנוע חזר לתל אביב בקטן. אבל ממש בקטן

המוזיאון והעירייה מזמינים את התושבים "לקחת רגע של הפוגה וליהנות בכל יום במהלך השבוע מהקרנת סרטי ילדים וממתחם יצירה של מוזיאון תל אביב לאמנות", כשמדי יום יוקרן סרט בשעה 15:00 ותתרחש פעילות יצירה שתלווה את ההקרנה בין 14:00 ל-17:00. הפעילויות יתקימו במרחבים מוגנים ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, כשהסרט עצמו מוקרן באולם אסיא הממוגן של המוזיאון.

מוזיאון תל אביב (צילום: עמית גרון)
מוזיאון תל אביב (צילום: עמית גרון)

כך, למשל, יוקרן היום ב-15:00 הסרט "אלמנטלי" של פיקסאר (יש עדיין מקומות!), בעוד מחר ומחרתיים יוקרנו הסרטים "עולם מוזר" ו"רובין הוד" (המקומות אזלו, אבל אפשר להירשם לרשימת המתנה). ההשתתפות מיועדת לילדים שהוריהם אוחזים בכרטיס הדיגיתל העירוני (אם אין לכם כזה, זה הזמן לבקש אחד) ומכוונת לילדים בגיל 5 עד 10. עקב הנחיות פיקוד העורף, מספר המקומות בהקרנות הסרטים מוגבל ומותנה בהרשמה מראש, ולא תתאפשר כניסה בלעדיה (והכניסה הפיזית לקולנוע תהיה מהבניין החדש של המוזיאון).

גם להורים דאגו בסיפור הזה: מסעדת פאסטל השוכנת במוזיאון תציע ארוחות ילדים מיוחדות במחיר 55 ₪ למחזיקי דיגיתל בין השעות 14:30-12:00, כדי שתוכלו לאכול לפני כמו בני אדם, ואילו קפה אריאלה הממוקם בחזית בית אריאלה יגיש מגוון מנות בהנחה של 10 אחוזים למחזיקי דיגיתל. והכי חשוב: כל הפרטים וההרשמה לסרטים כאן.