הגלגול הבא של עד העצם אקספרס: סמאשבורגר חדש ומחירים ישנים

בקרוב אצלכם: סמאשבורגר עד העצם (צילום גיל אבירם)
בקרוב אצלכם: סמאשבורגר עד העצם (צילום גיל אבירם)

רשת ההמבורגריות פשטה את הרגל בנובמבר האחרון, אבל נרכשה על ידי איש העסקים אייל רודוב - וכעת שני סניפים חדשים עומדים להיפתח ברוטשילד ובאבן גבירול ולהציע סמאשבורגר מושקע - במחיר של 36 ש"ח (לפני התוספות)

8 בפברואר 2023

חושבים שכיסיתם את טרנד הסמאשבורגר בעיר? קבלו מקום חדש, או בעצם חדש ישן: סמאשבורגר עד העצם. רשת מסעדות ההמבורגר הוותיקה מושקת מחדש בקונספט שונה, כשאת ההמבורגר הוותיק מחליף סמאשבורגר – קציצה שעוברת מעיכה בזמן הצלייה בעזרת מכשיר ברזל כבד. היזם ואיש העסקים אייל רודוב רכש את רשת עד העצם אקספרס שפשטה רגל בסוף השנה שעברה. כעת הוא מתכנן לפתוח בתוך שבועיים לא פחות משבעה סניפים, כשהראשונים שבהם ממוקמים ברוטשילד ובאבן גבירול, ואחריהם ייפתחו סניפים מחוץ לעיר, חלקם כשרים.

הקציצה היא רק הבסיס. סמאשבורגר עד העצם (צילום גיל אבירם)
הקציצה היא רק הבסיס. סמאשבורגר עד העצם (צילום גיל אבירם)

לתפקיד יועץ קולינרי גויס שף איל לביא (לשעבר רוקח 73), שמבקש ליצור בכל מנה את הביס המושלם. "הביס המושלם בנוי ממרקמים, משילובי וניגודי טעמים, מצבעים ובעיקר מאיכות חומר גלם ללא פשרות. את זה יצרתי בתפריט של סמאשבורגר על ידי בניית הרכבים ומנות בכל הקטגוריות, כשהמטרה שהביס ייחקק בזיכרון של הסועד", הוא מסביר.

בבסיס כל מנה עומדת קציצה במשקל 120 גרם עם חסה, עגבנייה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ורוטב סמאש (36 ש"ח). מכאן אפשר להתפרע, להכפיל ולשלש את מספר הקציצות ולהוסיף טופינגז כאוות נפשכם – גאודה, צ'דר, ביצת עין, אווז מעושן, בייקון טלה, צ'אטני שזיפים, פטריות צלויות ועוד (3-12 ש"ח). אפשרות אחרת היא לבחור במנה מורכבת מראש. לדוגמה: אלבמה סמוקי סופר סמאש עם קורנדביף מעושן, ניו מקסיקו ריקו סמאש עם ממרח אבוקדו, נאצ'וס וחלפיניו מוחמץ, הוואי סטייל סמאש טרופי עם בייקון טלה פריך ואננס צרוב או סאן פרנסיסקו פרפקט סמאש עם גבינת בושה עיזים, איולי שום קונפי ואגוזי לוז מסוכרים (46 ש"ח). ברשימת מנות הצד תמצאו צ'יפס תפוחי אדמה/בטטה, טבעות בצל, אלבמה ברביקיו בופאלו ווינגס, קריספי נאגטס ועוד (18-65 ש"ח).

סמאשבורגר עד העצם (צילום גיל אבירם)
סמאשבורגר עד העצם (צילום גיל אבירם)

האם יש מקום לעוד סמאשבורגר בעיר הרוויה? "במחיר של 36 ש"ח אנחנו נותנים המבורגר ברמה הכי גבוהה שיש, מבשר מקומי, טרי ואיכותי מפרות מבכירות מרמת הגולן. כך שעם יוקר המחיה היום, הרשת נותנת מענה יוצא דופן ברמת ה-vfm, הכי טוב שיש בתל אביב", אומר רודוב. "סמאשבורגר הוא ז'אנר אחר של המבורגרים ואין הרבה כאלה. בנוסף, תמיד יש מקום לשחקנים טובים".
אבן גבירול 21, רוטשילד 31, פתיחה בעוד כשבועיים