נגמרה החגיגה: Gett תאפשר גביית 4.80 ש"ח על הזמנה – כל היממה

Gett נכנעת ללחצי הנהגים ומאבדת את אחד היתרונות החשובים אל מול המתחרים: בקרוב יוכלו הנהגים לגבות עמלה בגובה 4.80 ש"ח על כל נסיעה שתוזמן דרך האפליקציה, בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה. ולא רק זה - הנהגים יתחילו לדרג גם אותנו, הנוסעים. הלם

Gett (צילום: דין אהרוני רולנד)
Gett (צילום: דין אהרוני רולנד)

 

אפליקציית Gett פרסמה היום (חמישי) הודעה לפיה החל מ-1 במאי השנה, יוכלו הנהגים לגבות דמי הזמנה בסך 4.80 ש"ח בכל נסיעה פרטית שתוזמן דרך האפליקציה. על פי ההודעה הדבר נועד "לשפר את השירות וזמינות המוניות. הסכום ייגבה בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, בהתאם לצו הפיקוח". בכך, נכנעת החברה ללחצי הנהגים שהופעלו עליה ומאבדת את אחד היתרונות החשובים שלה אל מול המתחרים. בנוסף, שימו לב לזה – הנהגים יוכלו לדרג את חווית הנסיעה עם הנוסעים! האם זה אומר שנוכל גם לציין מה התחביב שלנו?

>> האפליקציה שמאיימת על Gett

כזכור, בתחילת דרכה של האימפריה, Gett לא אפשרה לנהגים לגבות 4.80 ש"ח בכל שעות היממה. בשלב מאוחר יותר היא אפשרה לעשות זאת רק בסופי השבוע ובשעות העומס וכאמור בקורב, יוכלו הנהגים לגבות את הסכום מתי שיתחשק להם. תחושת הבטן שלנו אומרת שהם עומדים להשתמש באפשרות הזאת בכל נסיעה.

Gett (צילום: דין אהרוני רולנד)
Gett (צילום: דין אהרוני רולנד)

בתחקיר שערכה מערכת Time Out, נמצא כי נוסעים רבים נתקלו בחיובים תמוהים בנסיעות במונית שבוצעו דרך Gett. נהגים מסוימים ניצלו את אי ידיעת הציבור בכל הנוגע נוהלי האפליקציה וחייבו את הנוסעים בעמלה גם בשעות בהן לא נרשם עומס בכבישים ולא רק בסופי שבוע. בתחילת החודש סיפרנו לכם כאן על האפליקציה החדשה שמאיימת על זו שתל אביבים משתמשים בה תכופות – Raxi. יש מי שטען כי Raxi "תמשוך אליה אט אט את כל הנהגים מ-Gett". ככל הנראה המהלך הזה נועד לדאוג לטובתם של הנהגים כדי שאלה לא ינדדו למחוזות אחרים. עם כל הדאגה לנהגים, אולי לפחות לא נצטרך להמתין שעות לאיתור מונית?