איך תעבירו לילה של התבזות באלנבי? לו"ז מלא ומפורט

ארגנו לכם סדר לילה מושלם; כזה שכשתקומו לאחריו, המחשבה הראשונה שתעבור לכם בראש היא "אוי לא". 100 שנה להתבזות באלנבי - איפה לאכול, איפה לשתות ומה הקשר לספרות פורנוגרפית?

רוקוקו
רוקוקו
7 בנובמבר 2018

21:00 ספריית הזימה של הלפר

מרבית לקוחותיה המהוגנים של חנות הספרים, קבועים ככל שיהיו, מעולם לא התוודעו לחדר האחורי המאכלס את סוגות הספרות הזולות. לצד מבחר ספרי מתח, בלש ומשטרה, על גג הכוננית השמאלית תמצאו ספרות פורנוגרפית ענפה, שזאכר מזוך וסאד מתונים מכדי להימצא בה.

אלנבי 87 תל אביב, 03-6299710


22:00 צ'ייסר בקופיקס בר

כמאמר הקלישאה, את הערב באלנבי יש להתחיל נמוך ומשם להוסיף לרדת בכל הכוח. צוות קופיקס בר האדיב מכבד את לקוחותיו בצ'ייסרים זולים עם טעמי הלוואי של וודקה הנלגמת בגיל הנעורים, בגינה ציבורית, מהולה במיץ ענבים פושר. לגמו את הצ'ייסר תוך האזנה לשיר "אלנבי" של להקת פלזמות, ולשונו: "באנו לעשות צרות באלנבי".

6 ש"ח, אלנבי 114 תל אביב

https://www.instagram.com/p/BkyAgtrF58G

00:00 שירותי הלוציפר

בלוציפר גילו זה מכבר נוסחה מהפכנית: אין צורך לשהות בלוציפר על מנת לבקר בשירותים שלו, המוכמנים בחצר האחורית, מנותקים משאון הרחוב. אחוזים בודדים ממבקרי המתחם עושים בו את צורכיהם. היתר – מתבזים, כל אחד בדרכו המיוחדת.

View this post on Instagram

C’est classique

A post shared by @ yotamvesely on

אלנבי 97 תל אביב

02:00 הכוך של הרוקוקו

בשעות היום מקור למנוחת השנ"צ של חסרי בית, בלילה מקום הישיבה החביב על בלייני הרוקוקו. שיאו של המפגש הבלתי אמצעי עם המולת הרחוב הוא בכוך, פיר בקיר החיצוני של בר הרוקוקו הממקמת את יושביו בתחום הלימינלי שבין הרחוב למבנה, שבין הבזות לטוהרה.

אלנבי 99 תל אביב

(צילום: גיא פרחי)
(צילום: גיא פרחי)

4:00 נקניקיה שכזאת

רגע לפני שתעלה השמש ותחשוף את בזותכם ללא עכבות, יש לספוח את האלכוהול הזול ששתיתם במזון היאה לו, שהרי אפילו את ג'סמינו איחרתם בשעה וחצי. "נקניקיה שכזאת" מאגדת סביבה את כל שבורי האזור בזכות תוספת אחת בזויה ורדודה במיוחד: שבבי בצל מטוגנים, המוצעים לכל דורש במסגרת בופה – מקור אמיתי לפורענות בשעות האלה של הלילה.

25 ש"ח, אלנבי 93 תל אביב