הורים שוקעים? הנה 10 החלטות שיגרמו לכם להרגיש טוב עם עצמכם

הילדים חוזרים ללימודים עוד רגע, וזה הזמן לקבל החלטות לשנה החדשה. הנה 10 שינויים שיהפכו אתכם להורים טובים יותר (גם אם תעשו אותם רק בערך)

"נשואים פלוס"
"נשואים פלוס"
30 באוגוסט 2018

מעורבות אישית

ילדים של אחרים זה דבר מעצבן וליותר מדי מהם קוראים שון, אבל נסו לזכור את השמות בכיתה (זה כולל גם את המורים). חוץ מזה תשתדלו לא לדחות משימות לרגע האחרון (בקבוק עם עכביש שתפסתם בבוקר לא נחשב לפרויקט מדע).

למה לצפות כשצופים

יש סרטונים ממש מקריפים ביוטיוב, והניגון האוטומטי לוקח את ילדיכם למסע מופלא שמתחיל בשיר הצבעים ומסתיים (במקרה הטוב) בתינוקות שבורחים משלדים ושותים מבקבוקי קולה ענקיים. יש מיליון מדריכי סינון באינטרנט, תשתמשו בהם למען השם.

עוד כתבות מעניינות:
חוזרים לבית הספר: כך תפיגו את חששות הילדים
סדרת הספרים שכל הילדות חייבות להכיר
החוגים הכי שווים שיזיזו את הילדים מפורטנייט

מקורבים לצלחת

השקיעו בארוחת הצהריים והפחיתו בג'אנק. סביר להניח שבכריות עם חלב יש את כל אבות המזון, והבמבה בבוקר לגמרי עושה את האקסטרה מייל, אבל נסו לטגן איזה בצל מדי פעם. ככה גם תרגישו פחות אשמים על הטוסט שהם יקבלו בערב.

שלושת ההרגלים

אנחנו יודעים שאתם מגיעים לסוף היום עם הלשון בחוץ, אז הנה עוד משימה: הרגילו את הילדים לשעת שינה קבועה ולא מאוחרת, ובלי טלוויזיה במיטה. ואם כבר – שיצחצחו שיניים פעמיים ביום. גם אתם.

תרימו

בשלב הזה אנחנו רק יכולים לקוות שנפטרתם מההרגלים המטונפים שלכם ועברתם להתעצבן על הדור הבא. כמו בסעיף הקודם, גם כאן מדובר במשימה שתשתלם לכם: חנכו אותם להרים נעליים ולהחזיר משחקים למקום. תחשבו על זה כהכנה ליום המדהים שבו הם ישטפו את הבית.

הצלצול

אנחנו יודעים שצליל הרטט הרבה יותר מסקרן ממה שלא תהיה הסיבה שהילד קורא לכם עכשיו, אבל בואו נסכם שבבית הווטסאפ/פייסבוק עוברים למקום השני (אם אתם בקטע של ריגול, אז הילדים שלכם נמצאים בכלל באינסטה).

בין המצרים

הפרידו בין העבודה לבית. הילדים שלכם שונאים שאתם עסוקים בשיחות עם המשרד (והחברים במשרד שונאים שאתם מביאים אותם לעבודה, אבל זה כבר לפעם אחרת). גם אתם תרוויחו מזה – כמו במקרה של שפעת משמחת, אין כמו הפסקה כפויה מהעבודה.

שעת משחק

אם מילאתם את הסעיף הקודם, אנחנו מנחשים שהתפנה לכם קצת זמן. מלאו אותו בפעילויות מעשירות עם הילדים – זה לא צריך להיות סופר מושקע, רק מספיק מהנה כדי שייצרב בזיכרון שלהם גם בעוד 15 שנה.

צנזרו

אל תילחצו מכל מה שאתם רואים בחדשות ובפייסבוק, ובשם אלוהים תפסיקו להתייעץ במאמאזון על הבריאות של הילדים שלכם. אם אתם ממש לא בטוחים תרימו טלפון לאמא, ובבקשה תימנעו מתמונות של הפרשות גוף בקבוצה המשפחתית. זה אמנם יצא מהמלאך שלכם, אבל זה עדיין דוחה.

אבל למה?

ילדים שואלים שאלות. ידעתם את זה כשהחלטתם להביא אותם – ועכשיו אתם צריכים לשאת בתוצאות. גייסו סבלנות וגוגל ותעשו את זה כמו שצריך, בלי עצבים. אתם אולי תופתעו, אבל ככה באים ילדים חכמים לעולם.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד