ערב בלי חדשות: פיטר דינקלג' מלמד אתכם איך להפוך לבוס מאפיה

מי הבוס? "איך להפוך לבוס מאפיה?". צילום: יח"צ נטפליקס
מי הבוס? "איך להפוך לבוס מאפיה?". צילום: יח"צ נטפליקס

היי, רציתם פעם ללמוד את כל הדרכים בהם תוכלו להפוך לראש ארגון פשע מפיו של אדם בגובה מטר ו-35 סנטימטרים? אה, לא? אז חבל, כי סדרת הדוקו המוזרה והחמודה שיצאה לאחרונה בנטפליקס מספקת בדיוק את זה, וכדאי לכם. שמענו שהפשע משתלם

15 בנובמבר 2023

שוק העבודה הישראלי, כמו כל דבר שמוסיפים לו בסיום "הישראלי", מצוי במשבר לא מבוטל, ואנשים רבים עומדים בפני חיפוש עבודה מאתגר, אבל לנטפליקס – בלי שום קשר למצב בישראל – יש הצעה מפתה: בואו ללמוד איך להפוך לבוס מאפיה בעזרת שישה פרקים קלילים, ובעזרת קולו של פיטר דינקלג', כי למה לא להכניס גמד לעניין.

מדובר בחלק שלישי באסופת סדרות דוקומנטריות ש"מלמדות" את הצופה להפוך ל.. בואו נגיד, אזרח לא מועיל בחברה. בסדרות הקודמות למדנו איך להפוך לדיקטטור (היי ביבי) ואיך להפוך למנהיג כת (ביי ביבי), אך הפעם נלמד  – באמצעות 6 פרקים קלילים בני כחצי שעה – איך להפוך לראש של ארגון פשע מקצועי. תודו שתמיד רציתם לדעת.

הסדרה מפרקת את המקצע המפוקפק באמצעות סיפורם של ראשי מאפיה מיתולוגים – אל קפון, ג'ון גוטי, סלבטורה "טוטו" ריינה, פרנק "וייט" לוקאס, וייטי בולג'ר וכמובן, האדם האהוב על נטפליקס, פבלו אסקובר. הקריינות המשעשעת של דינקלג' משולבת בדברי מומחים וכתבי פשע ותיקים, בצילומי ארכיון ככל הניתן, ובאנימציה ממש חמודה איפה שלא ניתן. סך הכל 3 שעות קלילות, מסקרנות ומשעשעות, שגם יספקו לכם אפשרות תעסוקה חדשה. היי, בכלכלה של היום, זה לא רע בכלל.
"איך להפוך לבוס מאפיה", עכשיו בנטפליקס