ערה? ערב הקראת אסמסים בפיקוק חוזר לסיבוב שני

אחרי ההצלחה בשנה שעברה, ערב הקראת האסמסים של הפיקוק מכה שנית. אז אם ממש בא לכם לשמוע על מה אורי גוטליב מדבר עם המנקה שלו, זה בדיוק המקום בשבילכם

אייפון. צילום: Shutterstock
אייפון. צילום: Shutterstock
8 בפברואר 2016

בואו נודה באמת, 90 אחוז מהיום שלנו אנחנו שם –  בקבוצות המשפחתיות, בקבוצות העבודה, עם בת הזוג ועם מי לא. רוצה להכיר בן אדם לעומק? תעיף מבט בווטסאפ שלו.

ואם באמנות מודרנית אין באמת חוקים, אז קבלו את ערב הקראת האסאמסים השני, שירה עכשווית  פוסט מודרנית שמורכבת כולה מרגעי היום יום. ירון ברובינסקי, ממייסדי הערב ומשתמש ווטאספ כבד, הבין שכולנו בעצם מקריאים ומשתתפים הודעות אחד עם השני כל הזמן ואם כבר זה המצב אז למה לא לעשות את זה על במה?

"זה ערב קטן שכונתי וחסר משקל אבל מאוד מצחיק", אומר ברובינסקי. "בשירה המודרנית אנשים מביאים את עצמם לידי ביטוי. לפעמים זה מכוער, לפעמים זה עצוב, לפעמים זה מצחיק והכי מגניב זה שזה מתועד- כלומר אתה חייב לקחת אחריות. בתוך הדבר הרע הזה של הסמארטפון האסאמסאים זה אחד הדברים הטובים, זה גלויות קטנות."

הערב הראשון, שנערך לפני שנה, השאיר אצל המשתתפים והאורחים טעם של עוד ולכן לפני כמה חודשים התעוררה לחיים קבוצת הווטאסאפ "שמעון פרס מקליד" שכוללת את ארבעת מארגני הערב ואירוע נוסף נרקם.

"אנשים הקריאו הכול, בין אם זה הקבוצה של ההורים בגן או הגרוש או המנקה", אומרת שירי פדלון, מפיקת הערב. היה מאוד מצחיק, מתוך ההבנה שזו צורת התקשורת הכי בסיסית שלנו."

הערב שיתקיים בבר הפיקוק ביום רביעי, יתחיל בדיוק בתשע וחצי, או כך לפחות מדגישים המארגנים. מי שמכיר את המקום יודע שאולי זו המלצה טובה, ושצריך להגיע מוקדם, כדי לתפוס מקום. הכניסה חופשית והערב כולו נערך בהתנדבות מתוך הרצון של המשתתפים ליצור ערב מצחיק, מרגש ושונה.

אז את מי תוכלו לשמוע מקריאים ממיטב השיחות המוקלדות שלהם? בין היתר ישתתפו באירוע דביר בנדק, אורי גוטליב, אבי דנגור, דרור רפאל, מולי שולמן, עירית קפלן, ריקי בליך, תום יער, נלי תגר ועידו קגן.

ערב הקראת אסמסים, יום רביעי (10.2) בשעה 21:30, הפיקוק מרמורק 14