פוסחים על ההוצאות: קופונים לבילוי עם הילדים בפסח

הצגות, מופע קרקס, רכיבה על סוסים, קיר טיפוס ואפילו כדור פורח - כך תהנו עם הילדים בלי לקרוע את הכיס

נסיך מצרים
נסיך מצרים

ילדים זה שמחה – זה נכון, אבל מותר להודות בעובדה שבחופשים, ובייחוד בארוכים שבהם, השמחה הזו יכולה גם להעיק ולהפוך לעול כלכלי לא קטן. מציאת תעסוקה לזאטוטים המאושרים עלולה להפוך למשימה לא פשוטה כלל להורים, ולדרוש מהם הברקות מקוריות והרחבה של הכיס. כדי לעזור בשני התחומים הללו, איגדנו עבורכם את מיטב הקופונים שיש לאתר גרופון להציע עבור הורים שרוצים לרגש ולעניין את הילדים בחופשת הפסח בפעילויות שהן בעלות ערך מוסף, בלי לרוקן את הארנק. נראה לנו שאפילו אתם תהנו.

עוץ לי גוץ לי בתיאטרון הקאמרי

הצגת הילדים שניתן להגדיר כקלאסיקה של הקאמרי. השירים וההשתובבויות על הבמה יקסמו לילדים, ולא ישאירו גם את המבוגרים אדישים. זו כמובן גם הזדמנות לראות את אלי גורנשטיין על הבמה, שזה תמיד נחמד. שימו לב שהקופון תקף להצגות של התאריכים 5-8.04 בשעה 11:00.

כמה זה עולה לנו: 65 שקלים במקום 100

לרכישה

המחזמר נסיך מצרים

חברו את ילדיכם אל רוח החג ואל סיפוריו באמצעות מחזמר בהשתתפותה של כוכבת הילדים הנערצת רינת גבאי, ובאמצעות כוכב האומה הנערץ – אולם ממוזג. הקופון תקף למגוון תאריכים ושעות במהלך חול-המועד פסח.

כמה זה עולה לנו: 59 שקלים במקום 94 לכרטיס יחיד, 209 שקלים במקום 376 ל-4 כרטיסים

לרכישה

מופע של קרקס בראבו

קרקס בראבו הבינלאומי משלב אקרובטיקה, להטוטנות וליצנות שמערבים בתוכם עשרות משתתפים בעלי יכולות מפליאות, הפרחה של בועות סבון ענקיות, ועוד שלל אטרקציות ויזואליות שישמחו את הילדים ואת ההורים ויהפכו את היום לחגיגה.

כמה זה עולה לנו: 54 שקלים במקום 85

לרכישה

הפנינג פסח בחי כיף בראשון לציון

פסח ידוע כחג משפחתי, אז חברו את הילדים לסבא טוביה – שיופיע בין יתר ההופעות בהפנינג הגדול של החי כיף, גן החיות של ראשון לציון. בגן החיות ניתן למצוא איזור טורפים עם אריות ושות', שטח אפריקאי, שטח אוסטרלי עם קנגורו, שביל זוחלים ועוד דברים שיסקרנו את הילדים שלכם בהכרח. ואם לא, כאמור, יש מופעים שילהיבו אותם. בקשה אחת צנועה מטעם מערכת טיים אאוט – רק לא להאכיל את החיות.

כמה זה עולה לנו: 49 שקלים במקום 89

לרכישה

חי כיף ראשל"צ
חי כיף ראשל"צ

רכיבה על סוסים בחוות תעוז

אם כבר הגענו לכאן אחרי 40 שנים במדבר, כדאי לגלות לילדיכם את פינות החמד של הארץ המובטחת. חוות תעוז ממוקמת באיזור הירוק והיפהפה שמצפון לבית שמש. משכו של טיול הסוסים הוא כ-75 דקות, והוא כולל הדרכה המותאמת לרמת הרוכב (ואתם רצויים גם אם מעולם לא רכבתם בעבר!). הרכיבה הנעימה מתקיימת בקבוצות קטנות של עד 6 אנשים, ויש לתאם אותה עם החווה מראש.

כמה זה עולה לנו: 79 שקלים במקום 160

לרכישה

קבוצות קטנות. חוות תעוז
קבוצות קטנות. חוות תעוז

טיסה בכדור פורח

Sky Trek מציעים לכם את החוויה האולטימטיבית – טיסה בכדור פורח בליווי הדרכה והסברים מקצועיים, ואם זה לא מספיק – גם שמפניה, ארוחת בוקר בטבע וטיול ג’יפים למרגלות הגלבוע. כל הטוב הזה יתאים לבילוי זוגי או משפחתי, אבל בינינו, אולי אפשר להתפנק הפעם ולהשאיר את הילדים עם הבייביסיטר בבית.

כמה זה עולה לנו: 639 שקלים במקום 1,050
ניתן להוסיף גם שהיה בחדר אירוח מפנק בעלות של 450 שקלים נוספים.

לרכישה

סיור פנורמי בירושלים

רצינו לונדון, אבל יצא לנו ירושלים – נסיעה מלהיבה באוטובוס קומותיים של City Tour ברחבי ירושלים בליווי הסברים אינפורמטיביים באוזניות. הסיור עובר בכ-80 אתרים שונים ומשכו כשעתיים, ואחריו תוכלו לטייל בכוחות עצמכם בעיר הקודש תוך שימוש במידע שרכשתם.

כמה זה עולה לנו: 35 שקלים לאדם במקום 60 שקלים,
68 שקלים לזוג במקום 120 שקלים,
ו-120 שקלים לזוג + 2 ילדים במקום 185 שקלים.

לרכישה

אוטובוס קומותיים של יארא טיולים
אוטובוס קומותיים של יארא טיולים

קיר הטיפוס Performance Rock בת"א וב"ש

קחו את הילדים לפעילות אתגרית – כניסה חד פעמית לזמן בלתי מוגבל לקיר טיפוס מקורה המותאם לרמות שונות והשכרת נעליים. הקופון תקף לסניפים של תל אביב ובאר שבע.

כמה זה עולה לנו: 29 שקלים לאדם במקום 65

לרכישה

קיר טיפוס של פרפורמנס רוק
קיר טיפוס של פרפורמנס רוק

כל האטרקציות שלעיל ועוד רבות נוספות בגרופון

 

– תוכן שיווקי –