5 דברים לטעום בבייקרי היוקרתי של מסעדת פופ אנד פופ

המסעדה שהושקעו בה 30 מיליון שקל אמנם עדיין לא פתוחה, אבל מי שרוצה להרגיש קצת פנסי מוזמן ללובי של מגדלי הארבעה. בתפריט: קרואסונים, בריושים ווייב של פריז

בראוניז קרם שוקולד לבן ובייגלה בפופ אנד פופ בייקרי
בראוניז קרם שוקולד לבן ובייגלה בפופ אנד פופ בייקרי
1 בפברואר 2021

לפני חודשיים דיווחנו על פתיחת POP & POPE Bakery וסוף סוף זה קורה: הבייקרי בהובלת שף קונדיטור עופר בן־נתן (ניטן תאי) ייפתח רשמית מחר (2.2). החלל כבר מעוצב ומאורגן, סנדביצ'ים ארוזים וקינוחים בצנצנות ממתינים על המדפים ובכניסה ערוך סטנד מרצ'נדייז עם נרות, מפיצי ריח וכובעים ממותגים. אך אותנו מעניינים המאפים, מלוחים ומתוקים אווריריים מפתים וסקסיים. דירגנו עבורכם חמישה דברים שממש שווה לטעום עם כוס קפה בלובי הכי נוצץ בעיר.

עופר בן נתן בבייקרי פופ אנד פופ
עופר בן נתן בבייקרי פופ אנד פופ

1. קרואסון שקדים וגלידת אמרטו

הקורונה נתנה לקרואסונים של בן נתן בוסט מטורף. בסגר הראשון הוא התפרע עם פופ אפ קרואסוני ענק ומאז המוצר רק ממשיך להשתכלל. בבייקרי החדש הקרואסונים מקבלים מקום של כבוד בוויטרינה ומיוצרים במגוון טעמים כמו קורנפלקס בחלב, רושה, פיסטוק ועוד. בראש הרשימה ניצב קרואסון שקדים שבעת ההזמנה נחצה, נכנס לחימום קצר שמעיר את הפריכות והטריות וממולא בגלידת אמרטו ממכונה מיוחדת. כן, וזה טעים כמו שזה נשמע. 35 ש"ח.

קרואסון שקדים פופ אנד פופ בייקרי
קרואסון שקדים פופ אנד פופ בייקרי

2. בריוש שוקולד

אם אתם אנשי שוקולד, את המאפה הזה תרצו מאד לטעום: בריוש אוורירי בגוון חום עמוק ובטעם שוקולד עם ציפוי קראמבל שוקולד ובמרכזו עורק של גנאש אגוזי לוז קרמי וקטיפתי. כשחוצים את המאפה לאורך, עדיף בבומרנג, מתקבל סטורי גורף לייקים למכביר. 12 ש"ח.

בריוש שוקולד למכורים כבדים
בריוש שוקולד למכורים כבדים

3. רול גלילי

כאמור הבייקרי איז נוט אול אבאוט מתוקים, וגם למלוחים יש דריסת רגל בחמישייה הפותחת. מבין ההיצע השווה התמסרנו למאפה עגול וגבוה במילוי תרד, סומאק וגבינת עיזים או פטה ועגבניות מיובשות. בצק קרואסון מדופדף שחום, פריך ואוורירי עוטף את המילוי המלוח ויוצר ביס בוקר משובח (12 ש"ח). אם פגשתם בורקס בטטה וגבינת סנט מור וקרואסון עשבי תיבול, בשמל כמהין ופטריות קצוצות, גם עליהם כדאי לשים יד.

לא להתעלם מהמלוחים
לא להתעלם מהמלוחים

4. ממתקים

תחום הממתקים, קונפיסרי בצרפתית, אינו חלק אינטגרלי מפטיסרי אבל אנחנו כל כך שמחים שבן נתן בחר להתעסק בו. על מדפי הבייקרי תמצאו טבלאות שוקולד מתוצרת בית בטעמים מסקרנים כמו פטל קריספי ופסיפלורה משוקולד רובי טבעוני, ושוקולד לבן עם תירס מלוח וקורנפלקס, שמרפרר לקינוח שבן נתן נהג להגיש בניטן תאי (24 ש"ח ל־160 גרם). ביס ממרשמלו מנגו ללא גלוטן מרגיש כמו לנגוס בענן מתוק עדין.

למקרה של אזעקת מאנצ'יז
למקרה של אזעקת מאנצ'יז

4. בחושה בטטה ושמן זית

אחרי כל המתוקים המסנוורים והקרואסונים הנוצצים, בסוף אנחנו תמיד מוצאים את עצמנו חוזרים לעוגה בחושה. מתוך המבחר הלכנו דווקא על עוגת בטטה ושמן זית, גרסה מעודנת ואולי קצת יותר בריאה לעוגת גזר. עם גוון שזוף, ארומת קרמל עמוקה וכמות נאה של אגוזי פקאן היא בת לוויה מושלמת לקפה של אחר הצהריים (38 ש"ח).

בחושה בטטה ושמן זית
בחושה בטטה ושמן זית

למי שהספיק לשכוח, הבייקרי הוא שלוחה של פופ אנד פופ הממוקמת בקומה ה־14 של המגדל. הקמת המסעדה יצרה באזז בשל תקציב בסך 30 מיליון ש"ח, עיצוב מבית ארמני ותפריט של השף שחף שבתאי (ניטן תאי וחברת אל על). בחודש יולי הושקה המסעדה באירוע נוצץ שהסתיים בצו סגירה מנהלי ובשימוע לבעלים, אילי הנדל״ן צחי ועידו חג׳ג׳. הבייקרי אמור היה להיפתח אחרי המסעדה אך בשל הקורונה לוחות הזמנים השתנו, במקרה זה לטובת מי שאין לו תג סלב וחשבון הוצאות פתוח.
POP & POPE Bakery, הארבעה 28 (לובי מגדלי הארבעה), ראשון-חמישי 7:30-19:00 (שעות פתיחה בהרצה)