פופ-אפ "הקינוח המושלם": לאכול את הכלב של ג'ף קונס

כלב השוקולד של קונס, לכאורה. צילום: איציק בירן
כלב השוקולד של קונס, לכאורה. צילום: איציק בירן

מתמודדת הריאליטי ענת עמרם אלון פתחה פופ-אפ במלון רויאל ביץ' (שבו היא עובדת) עם מיטב הקינוחים שהכינה במהלך העונה שזה עתה נגמרה. לא נותרה לנו ברירה אלא לגשת לטעום "באבלס סלט פירות" וקינוח בצורת ורד. היה מעולה, למרות המחירים המעט יקרים

13 ביולי 2021

אם במקרה פספסתם את הריאליטי הכי חם ומתוק של הקיץ, הקינוח המושלם, עכשיו יש לכם הזדמנות לראות ולטעום אותו מקרוב. אמנם ללא הדינמיקה המעט קרינג'ית בין קרין גורן לישראל אהרוני, אבל הקינוחים מעוררי התיאבון שעוררו לא מעט סקרנות יכולים להיות שלכם לאחר שהגיעו אלינו העירה. 

באבלס סלט פירות של ענת עמרם אלון. צילום: איציק בירן
באבלס סלט פירות של ענת עמרם אלון. צילום: איציק בירן

ענת עמרם אלון, אחת המתמודדות, שהגיעה עד לחצי גמר וקינוחיה זכו לתהודה ואהדה רבה, פוצחת בימים אלה בפופ-אפ קינוחים קיצי במלון רויאל ביץ׳ בתל אביב, בו היא משמשת קונדיטורית כבר חמש שנים. היא החלה את דרכה בוונצואלה הרחוקה בעסק משפחתי, ומאז שחזרה לארץ התמחתה אצל השף קונדיטור הנודע ערן שוורצברד והחלה לעבוד כקונדיטורית במיטב מסעדות עירנו (קיטצ׳ן מרקט, יפו-תל אביב ועוד). 

כיום היא מגישה את הקינוחים, שהם כולם פרי יצירתה ומחשבתה, בלובי של מלון רויאל ביץ׳ התל אביבי. לצד תפריט הקינוחים, מציע גם 'ג׳יו בר', הבר של המלון, קוקטיילים צוננים שמתכתבים עם חומרי הגלם של הקינוחים. אל תפספסו את הוויט מרטיני עם אמרטו שוקולד ודובדבן, למשל.

ספירת שוקולד של ענת עמרם אלון. צילום: איציק בירן
ספירת שוקולד של ענת עמרם אלון. צילום: איציק בירן

באשר לקינוחים, בפופ-אפ תמצאו ממיטב התוצרת שגרמה לכם בשבועות האחרונים למאנץ' עז למתוק: "באבלס סלט פירות" – קינוח שמבוסס על עוגת דקואז׳-קוקוס ומעליה מונחים כדורי סורבה פרי נהדרים שמתפצפצים בפה ויוצרים קינוח מהנה ומלא בטעמי קיץ רעננים (67 ש״ח). עוד תמצאו קינוח העונה לשם ״רוז״ וכשמו כן הוא, קינוח בצורת ורד אדום והוא למעשה קרם של מלבי במתיקות מדויקת, שבתוכו קולי פירות יער, קרם פיסטוק, דקואז׳ פיסטוק וקישוט של עלי ורדים (58 ש״ח).

גם השוקולד לא נותר מקופח וזוכה לקינוח שלם על טהרתו, בתוספת של קרמו שוקולד, קרמבל קקאו, קרם פטיסייר בטעם שוקולד, קראמבל קקאו פריך, מקרון שוקולד עם קרמל מלוח וגלידת שוקולד חלב כי עוד לא ידענו די (64 ש״ח). אה, ולקינוח מה שנקרא, זו הזדמנות פז לאכול את מה שהגישה ענת בחצי גמר – ה״גולדן דוג״ שהוא הומאז׳ לפסל הכלב של ג׳ף קונס. בגרסת הממתק, מדובר בשוקולד מצופה בריסוס זהב, שממולא בקרם מסקרפונה וניל, קרמו שוקולד חלב ותועפות בייליז אלכוהולי, קראנץ׳ פאייטה ופניני שוקולד. קינוח מהנה ושובבי, שמתווספת לו נימה סליזית ונחוצה – גם בגלל האלכוהול וגם כי אשכרה נגסנו בכלב, שהותיר לנו זהב מסביב לשפתיים. נו טוב. (85 ש״ח). 

מעשה בשני בלונים. כן, כן, זה קינוח. צילום: איציק בירן
מעשה בשני בלונים. כן, כן, זה קינוח. צילום: איציק בירן

ועדיין נציין – למרות שהקינוחים, יפים, טובים ומושקעים ככל שיהיו, והם אכן כאלה – הם חוטאים במחיר אפעס, מופקע. עם זאת, הם כולם לחלוקה לשני אנשים לפחות ובל נשכח – חיים פעם אחת – אז תאכלו קינוח.
הפופ-אפ נפתח ביום שני ה-12.7 ויהיה פתוח עד ל-23.7, בין השעות 12:00-20:00 ובשישי 12:00-16:00 במלון רויאל ביץ׳, הירקון 19 תל אביב, כניסה מהדלת הימנית (יש שילוט)