גוד פוד גוד מוד: פסטיבל האוכל של הרצליה חוזר

באן של Vong. מכוכבי פסטיבל Good Food בהרצליה (צילום: בועז לביא)
באן של Vong. מכוכבי פסטיבל Good Food בהרצליה (צילום: בועז לביא)

פסטיבל האוכל ההרצליאני Good Food יערך ברביעי וחמישי הבא ויככבו בו עשרות מנות של שפים בולטים ומסעדות אהובות במחירים עממיים (ויש גם הופעה אחת לפחות שלא כדאי להחמיץ). כן, בהרצליה אמרנו

משהו קורה בהרצליה: השכנה המנומנמת מצפון מראה סימני חיים תבוניים, ובשבוע הבא יתרחש במרינה היפה שלה פסטיבל האוכל העירוני Good Food עם מגוון כישרונות מקומיים וחיזוק משפים מובילים כמו חיים כהן, גיא גמזו, גיא פרץ ולירון ברנר מ-VONG של השף לירון ברנר.

סיבה טובה לצאת קצת מהעיר? המרינה בהרצליה (צילום: איה בן עזרי)
סיבה טובה לצאת קצת מהעיר? המרינה בהרצליה (צילום: איה בן עזרי)

רגע אחרי שמסתיים בה פסטיבל בירה מוצלח, יצא לדרך פסטיבל האוכל השנתי של הרצליה ובו עשרות מנות ממסעדות אהובות במחירים עממיים שבין 15 ל-35 שקל למנה. את ההיצע ההרצליאני יחזקו בין היתר דוכנים של דיקסי, נונונו, וונג והפוד טראק ההיסטרי של גיא פרץ. ולחשוב שכל זה במרחק עשר דקות נסיעה או שש וחצי שעות בפקקים.

לצד דוכני האוכל והטראקים שיתפרשו ברחבי המרינה, צפויות להתקיים גם הופעות חיות שירימו לנוכחים. ברביעי (28.7) תופיע במקום להקת הקאברים אוברטון, למחרת תופיע להקת חתולי הרחוב המעולה מיפו (קליפ כאן למטה), הופעה ששווה לצאת רגע מתל אביב רק בשבילה, והשמחה תהיה רבה. יש לציין בנוסף כי בסופ"ש הקרוב תתקיים במספנה של הרצליה אחת ממסיבות הטכנו הגדולות של הקיץ, בכיכובם של הסופרסטאר די.ג'ייז מסאו פלקס, רומן פלוגל וג'וש ווינק. בהרצליה. היינו כחולמות.

פסטיבל האוכל Good Food,  מרינה הרצליה, 28-29 ליולי החל משעה 18:00