הערב: נשים ומוזיקה אלקטרונית בפסטיבל אינדי דיגיטלי

פסטיבל המוזיקה הדיגיטלי "It's All Happening" ייפתח הערב בהופעה מסקרנת של DNA, הפרויקט האלקטרוני לבית דנה ברגר ועדי שרון. שידור לייב מ-18:30 בעמוד הפייסבוק של Time Out

אחרי עשרים שנה. דנה ברגר ועדי שרון בפסטיבל הדיגיטלי
אחרי עשרים שנה. דנה ברגר ועדי שרון בפסטיבל הדיגיטלי

בזמן שעולם הבמה וההופעות עדיין ממתין למתווה כלכלי ישים שיאפשר את חזרתו לחיים בעוד שבועיים, יש לנו הזדמנות נוספת להנות מסצנת פסטיבלי הזום שהתפתחה בזריזות בעידן הקורונה (ואולי, עם הרבה מזל ושכל, גם להיפרד ממנה). הערב ייפתח פסטיבל "It's All Happening", פסטיבל דיגיטלי שישודר גם בעמוד הפייסבוק של Time Out תל אביב ויעמיד במרכזו נשים יוצרות ומוזיקה על קו התפר האלקטרוני. הפסטיבל יימשך גם ביום רביעי בו תשודר הופעה מיוחדת של אורן ברזילי.

מייסדת הפסטיבל יחד עם היזם אייל ברוק היא הזמרת והיוצרת Sabina, ילידת גרמניה, דור שלישי לניצולי שואה, שעלתה בגיל 15 לישראל לבדה ומאז הסתובבה לא מעט בעולם ועבדה עם מוזיקאים ומפיקים רבים, כשאת אלבום הבכורה הפיק לה יוסי מזרחי. סבינה תארח לאורך הפסטיבל את מזרחי עצמו וגם את מגי היקרי האדירה (הערב ב-18:30), סיוון טלמור הנהדרת, אבבה ועוד.

בין ההופעות המסקרנות במהלך הפסטיבל תמצאו הערב ב-21:30 את DNA, ההרכב של דנה ברגר ושותפה לחיים ב-20 השנים האחרונות, עדי שרון (המוכר בסצנה האלקטרונית בשם הבמה שלו ADISH), רגע לפני שאלבום הבכורה שלהם רואה אור (בשיתוף אמנים אורחים כמו מיכאל כהן, סיסטם עלי וניר מימון), עם האלקטרוניקה שלו והשירים שלה, ומיד אחריהם תופיע סבינה עצמה.

>> לעמוד האיוונט של הפסטיבל בפייסבוק
>> שידור ישיר של ההופעות הערב וברביעי, החל מ-18:30 בעמוד הפייסבוק של Time Out