אחרי שלוש שנים: פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הבינלאומי DGTL חוזר

תראו כמה מלא היה ב-2019. פסטיבל DGTL. צילום: אלברט ללמייב
תראו כמה מלא היה ב-2019. פסטיבל DGTL. צילום: אלברט ללמייב

אחרי שלוש שנים ארוכות מדי, פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הבינלאומי DGTL חוזר להרקיד אותנו באוקטובר הקרוב עם ליינאפ שלא יבייש אף רחבה באירופה. Adriatique, Adam Beyer, ו-FJAAK ועוד די.ג'יים מלהיבים יגיעו לחגוג איתנו את סוכות לצד שלל מיציגי אמנות, ווידאו, סאונד ותאורה שייתפרשו על פני ארבע במות ענק

קשה לשכוח את פסטיבל DGTL. אחרי הכל, אפשר להגיד שהוא מיקם את תל אביב על מפת הפסטיבלים הבינלאומיים אי שם ב-2017. עם אלפי אנשים שהגיעו לפזז במצטבר, ליין-אפ שכלל רכבת אווירת של אמנים בעלי שם עולמי ורמת הפקה שטרם נראתה בישראל, המותג ההולנדי הבינלאומי DGTL כבש את ליבם של חובבי הטכנו. ועכשיו, שלוש שנים אחרי שביקר פה לאחרונה, הוא חוזר להרקיד אותנו.

הפסטיבל, שיתקיים ב-10 באוקטובר במהלך סוכות א', ויכלול לא פחות מארבע במות, אז תתכונו לפומו. בהתאם לסטנדרט, יהיו גם ארט מטורף, במות ענק וכמובן סאונד מוקפד. כרטיסים לפסטיבל זמינים כבר עכשיו באתר בעלות של החל מ-260 ש"ח. בין האמנים שיגיעו אלינו אפשר למצוא את אגדת הטכנו ג'ף מיילס, הצמד המלודי Adriatique, ענק האלקטרוניקה משוודיה אדם בייר, Mano Le Tough האהוב על הישראלים, הילדים הרעים של סצנת הטכנו הברלינאית FJAAK ועוד ועוד ועוד. לצידם יהיו גם חיזוקים מהסצנה האלקטרונית המקומית, כמו רד אקסס, אנה הלטה, קינו טודו ורואי פרז.

לפני כ-5 שנים תל אביב הצטרפה רשמית לרשימה האקסקלוסיבית של הערים שמארחות את פסטיבל המוזיקה שמקורו בהולנד, הנחגג בערים כמו אמסטרדם, סאו פאולו, ברצלונה, סנטיאגו ועוד. הפסטיבל מתמקד, בין היתר, גם בשמירה על הסביבה וקיימות וזכה בפרס הפסטיבל הירוק ביותר באירופה, אז כחלק מהאג'נדה הירוקה תוכלו לאכול בדוכני המזון במקום הם על טהרת הצמחוני.