פסטיבל בירות הקראפט שעדיין ייתן לכם להשתכר ללא תחתית

שתו לחיים. פסטיבל בירה. צילום: Shutterstock
שתו לחיים. פסטיבל בירה. צילום: Shutterstock

רפדו טוב טוב את הבטן, כי פסטיבל בירות הקראפ התל אביבי Hoppy Tel Aviv מתכונן להקציף אתכם עם בירות מרחבי העולם ומישראל שלא תוכלו להשיג בשום מקום, וכרטיס שייתן לכם כוס אחת שתוכלו למלא במה שבא לכם, וכמה פעמים שבא לכם

3 באוקטובר 2023

"תל אביב עיר של באנגים", שרו פעם בוא לבר, אבל בתכלס? תל אביב היא עיר של בירה. ובשנים האחרונות – אולי בגלל הקורונה, אולי סתם כי תרבות הבירה התפתחה – תל אביב היא מרכז של בירות קראפ ארטיזנליות, בין אם ביבוא מהעולם ובין אם בריכוז מגוון בירות ישראליות. ואם אתם מסוג האנשים שתמיד מנסים את הבירה החדשה שאתם לא מכירים, פסטיבל Hoppy Tel Aviv נולד בדיוק עבורכם.

פסטיבל בירות הקראפט יערך בהמשך החודש, ב-18 ו-19 באוקטובר בפארק התחנה, ויספק חוויה מלאה בבירות מיוחדות, מקוריות, שלא הגיעו לארץ ובחלק מהמקרים, אפילו נוצרו למען הפסטיבל הזה. הפסטיבל נערך מטעם קבוצת הפייסבוק הפופולרית "בירה אחת ביום", כך שלא מדובר בעוד פסטיבל שבו אתם באים לצפות באיזה להקה ולשתות על הדרך מהדורה מיוחדת של ויינשטפן – אלא פסטיבל שנוצר על ידי ולמען אוהבי הבירות הארדקור. אלו שמוצאים איזה אייל אוזבקי שנוצר על ידי ילדים, ומגלים את טעמי האדמה שבקצף. אבל אל דאגה – גם בפסטיבל כזה משתכרים. למעשה, אולי במיוחד בפסטיבל כזה.

כי מה שעוד לא הפנמנו, אבל אנחנו נרגשים להבין, הוא שמדובר בפסטיבל עם עלות כניסה חד פעמית לאחד משני הימים (289 ש"ח, כי הפסדנו את סבבי המכירה המוקדמת), במסגרתה אתם מקבלים בכניסה כוס ריקה – והולכים למלא אותה משם בכל הבא ליד. זה אומר עשרות בירות שונות שאתם רוצים ויכולים לטעום. לרוב באירועים מסוג כזה מקבלים טיפה לטעימה (נגיד, משהו כמו 50 מ"ל) מכל בירה, וכאמור, זה מצטבר להמון המון בירה. אז אם בא לכם להשתכר, ובגבוה, אבל בלי פוזה – זה נשמע המקום. לרוויה.

פסטיבל Hoppy Tel Aviv, ב-18/19.10, פארק התחנה, פרופסור יחזקאל קויפמן. לפרטים ורכישת כרטיסים