מישהו הגביר את הזרם: הפסטיבל של גיטרות הרוק חוזר לבעוט

כל העולם ואחותו בהופעת אורח ואחותו. טברנק (צילום: דודו רוזן)
כל העולם ואחותו בהופעת אורח ואחותו. טברנק (צילום: דודו רוזן)

פסטיבל המגבר של מרכז ענב לתרבות חוזר בחודש הבא לסיבוב שני תחת השמש, וכולו קודש לגיטרה ולרוקנרול שאפשר להוציא ממנה, עם ליינאפ מעולה ממש שמצדיק התארגנות בהולה מראש על כרטיסים. ויש גם חגיגת טברנק שאין לנו שום כוונה או יכולת להחמיץ

30 באוקטובר 2022

עורו חובבי הדיסטורשן כי גיטרות הרוק עומדות להכות בתל אביב במלוא עוצמתן: פסטיבל "המגבר" חוזר זו השנה השנייה בהפקת מרכז ענב לתרבות ו"המון ווליום" (10-7 בדצמבר), כולו על טהרת הרוק והגיטרה בארבעה ימים רצופים של הופעות מהיוצרות והיוצרים המובילים בזירה, רובם במופעים שנבנו במיוחד לפסטיבל, כשכל מופע יכלול אורחים מרגשים ומסקרנים.

גם התמונה היא מחווה לסיד בארט. רוקפור (צילום: יחסי ציבור)
גם התמונה היא מחווה לסיד בארט. רוקפור (צילום: יחסי ציבור)

מה בליינאפ? מופעים ומפגשים עתירי פוטנציאל בלוקיישן הנהדר של המרכז (שמתחבא מאחורי בניין העירייה), ביניהם אהוד בנאי במופע מחווה לחברו המנוח מייקל צ'פמן (עם BJ Cole, נגן הסטיל פדל המוערך), רוקפור במחווה לסיד בארט, רונה קינן מארחת את חמי רודנר, תמר אייזנמן מארחת את דני סנדרסון, גבע אלון שיארח את האמן הספרדי דהפדרו, עמרי קרן מארח את פיטר רוט ועוד.

תמיד טוב לפגוש אותה עם גיטרה ביד. רונה קינן (צילום: אור בן זריהן)
תמיד טוב לפגוש אותה עם גיטרה ביד. רונה קינן (צילום: אור בן זריהן)

אותנו ספציפית מעניינת במיוחד ההופעה של טברנק, יקירי מערכת "טיים אאוט", שיארחו את סימה נון וניר קליין (נוט און טור), כמו גם את יהוא ירון, כמו גם את האחים צברי, במה שמבטיח להיות חגיגה גדולה של מה שזה לא יהיה שטברנק עושים (הם קוראים לזה פאנק רוק מלודי, אנחנו קוראים לזה פוסט-פאנק-אבל-לא-הפוסט-פאנק-הזה). דובדבן נוסף על הקצפת של הליינאפ: כיתת אמן מיוחדת עם קולין ניומן (מ-Wire) ומלכה שפיגל המינימל-קומפקטית בהנחיית אורי משגב. יהיה כנראה רוקנרול.

>> פסטיבל המגבר, רביעי-שבת 10.12-7.12, מרכז ענב (אבן גבירול 71); עוד פרטים וכרטיסים כאן