נשים עושות טכנו: פסטיבל Lifetime האילתי יוקדש לתקליטניות

קשוחה ומרימה. דבורה דה לוקה (צילום: גטי אימג'ס)
קשוחה ומרימה. דבורה דה לוקה (צילום: גטי אימג'ס)

הסופ"ש הכי חם של חודש יולי: דבורה דה לוקה, לה פלייר וקורולבה ינחתו באילת כשהן מגובות בנבחרת-על של די.ג'ייאיות ישראליות ל-48 שעות של טכנו והאוס על טהרת הנשיות באווירת ריזורט מדברית

השנה היא 2022 ואנחנו עדיין מתרגשות כשעולה לבמה ומתייצבת מאחורי הקונסולה די.ג'יי מסוג אישה. זה גם באמת לא קורה הרבה. זה משתנה, זה משתפר, אבל לאט. אבל בסצנת הטכנו שזה משתנה די מהר, גל חדש של די.ג'ייאיות משתלט על הסצנה, אמלי לנס ושרלוט דה ויט שוברות במות ראשיות בפסטיבלים, ועכשיו גם מהדורת הקיץ של פסטיבל Lifetime האילתי תופסת כיוון שכולו נשי.

הפסטיבל ייערך בסופ"ש של ה-9.7-7.7, חמישי עד שבת, במתחם סאנדנס ואלי שאירח את הפסטיבל גם במהדורות קודומות, אבל החדשות היפות הן הליינאפ שכולל את דבורה דה לוקה הנאווה שבנתה לה קהילת מעריצים גלובלית גדולה של חובבי הארד טכנו והתייצבה גבוה בטופ של הז'אנר, ואם זה לא מספיק – וזה כנראה לא מספיק – אז גם את Le Fleur השבדית המעולה שמנגנת טכנו קלאסי עם נטיות האוסיות ואת קורולובה המצוינת מאוקראינה שפרקטיקלי עברה לגור בארץ בחודשים האחרונים מאז שפרצה המלחמה בארצה. את שלושתן יגבה צוות די.ג'ייאיות ישראלי חלומי שכולל את אלה גוטמן, עדי שבת, ריי הראל ואפרת שפר.

ולא פחות חשוב כשמדובר באיוונט שמתמשך על פני 48 שעות: הפסיליטיז. המארגנים שיריינו את הריזורט המדברי ומוקף ההרים, ומבטיחים בנוסף מתחם גלמפינג "סופר מפנק" ו"48 שעות של חוויה מדברית מההפנטת". והמחירים? אלה האופציות:

כרטיס ליום אחד (חמישי או שישי): 300 ש"ח (במכירה מוקדמת 210 ש"ח)
כרטיס משולב (חמישי + שישי): 500 ש"ח (במכירה מוקדמת 360 ש"ח)
במסגרת הפסטיבל מוצעות גם חבילות אירוח במחירים של החל מ-1,250 ש"ח לאדם בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון, כולל כרטיס כניסה משולב.

 >> Lifetime Festival Summer Nights, סאנדאנס ואלי 9.7-7.7, עוד פרטים כאן