יש לנו רק ארבע מילים עבורכם: פסטיבל. פטיש. פרינג'. בדאנג'ן

עבודה של בתשי פולק. פסטיבל פטיש פרינג' בדאנג'ן
עבודה של בתשי פולק. פסטיבל פטיש פרינג' בדאנג'ן

הצגות, תערוכות אמנות ואירועים נוספים שמגיעים כולם מעולמות הסאדו-מאזו: זה מה שהולך לקרות לראשונה בישראל במהלך חודש יוני, ואיפה אם לא במועדון הדאנג'ן. איך להרגיש תרבותיים בזמן שאתם מחזיקים שוט, שאל אותנו כיצד

כזה עוד לא היה לנו: לאורך כל חודש יוני יתקיימו במועדון הדאנג'ן אירועי תרבות ואמנות ששמים במרכז את עולם הפטיש והסאדו מאזו. תחת הכותרת "פסטיבל פטיש פרינג'" יציגו יוצרים ויוצרות ישראלים את יצירותיהם ברחבי המועדון, ויתארו צדדים שונים וחוויות אישיות מעולמות הפטיש. בין האירועים השונים לאורך החודש, תועלה הצגה ויתקיימו תערוכות ייחודיות ומקוריות.

מתוך ההצגה "במרתף". צילום: אבי נתן
מתוך ההצגה "במרתף". צילום: אבי נתן

בין האירועים תוכלו למצוא, למשל, את ההצגה המקורית "במרתף" מאת מאת דיצה כספי אלגר (ישראל) ורונן אלטמן קידר (גרמניה). ההצגה מגוללת את סיפורו של במאי שמנסה להעלות את יצירת חייו ומחפש אחרי האישה-המוזה שאיבד אי שם בדרך. שחקן ושחקנית, שמוכנים לעשות הכל כדי להוכיח את עצמם, נכנסים איתו לחדר החזרות – ומשם ניתן לדמיון שלכם להפליג.

תערוכות האמנות שיוצגו במועדון במהלך החודש יכללו את ״ציור ותשוקה בעולם הבדס״מ״ של האמנית הירושלמית בתשי פולק. התערוכה תכלול ציורים מתקופות חיים שונות שלה, בהן תקופות חלשות, פרועות, פגועות ודומיננטיות, שבהן הקושי בהשראה פגש את התשוקה הפנימית ליצור, והאחרונה היא שניצחה; אחריה תציג האמנית יונית פל ״Pixel Fetish״ שבה תציג עבודות שיצרה באמנות פיקסל חדשנית.

ציור ותשוקה בעולם הבדס״מ. עבודה של האמנית בתשי פולק
ציור ותשוקה בעולם הבדס״מ. עבודה של האמנית בתשי פולק
מתוך התערוכה PIXEL FETISH של האמנית יונית פל
מתוך התערוכה PIXEL FETISH של האמנית יונית פל

עוד יתקיים במהלך החודש ערב לנשים בלבד תחת הכותרת ״על אמנות ודימוי נשי בעולם של ניגודים״ ובו הרצאה של הסופרת תמר רובין, מחברת הרומן "אדום חזק מאוד". חשוב להזכיר כי כניסה לכל אחד מהאירועים הנ"ל מקנה לכם כניסה להמשך הערב במועדון הדאנג'ן, שיכלול, נו – אתם יודעים מה קורה שם.

במהלך חודש יוני, מועדון הדאנג'ן, הארבעה 10. לפרטים והזמנת כרטיסים