9 אמנים צעירים שכדאי להכיר לפני שהם יהיו שווים הרבה כסף

חממת האמנים של צבע טרי היא ההזדמנות שלכם להכיר את האמנים הצעירים הכי חמים לפני שכולם יחטפו את העבודות שלהם. קבלו 9 כאלה ששווה לשים עליהם עין

עבודתה של תמר רודד שבתאי
עבודתה של תמר רודד שבתאי
25 באפריל 2018

אסף הינדן

איסוף, שימור וקטלוג מסמכים ואובייקטים הם הבסיס לעבודות הצילום של אסף הינדן – בוגר מצטיין של מחלקת הצילום בבצלאל מלפני שנתיים. דרך פרקטיקת הארכיונאות האופנתית במיוחד בשנים האחרונות, הינדן מציג יצירות שמתכתבות עם תולדות האמנות המקומית והבינלאומית.

עבודתו של אסף הינדן
עבודתו של אסף הינדן

עוד כתבות מעניינות:
צבע טרי חוגג עשור: מה מחכה לכם?
מילון הטרנדים לחובב האמנות המתחיל
אבא, תראה! הציורים של ילדי האמנים
ביקרנו בדירה שמאגדת אמנים מכל העולם

יעל מאירי

בקיץ האחרון הציגה יעל מאירי תערוכת יחיד ראשונה ומצוינת בגלריה 4 בפלורנטין, שזכתה להרבה הדים בזכות החיבורים שעשתה בין עולם הצומח לשינויים המגדריים שעברה. “דרך הגוף שלי, שסומן מילדות כלא טבעי, אני לומדת את החיים סביבי", היא מספרת.

יעל מאירי (צילום: ענבר רוטשילד)
יעל מאירי (צילום: ענבר רוטשילד)

אנה פרח

שילוב של חומרים עכשוויים כגון גבס ובטון עם תכנים וטכניקות מסורתיות כגון פולקלור, שטיחים ועבודת רקמה הוא הבסיס לעבודות המסקרנות של אנה פרח – בוגרת בצלאל שלומדת בימים אלו לקראת התואר השני באמנות בגולדסמית בלונדון.

עבודתה של אנה פרח
עבודתה של אנה פרח

סתיו טל

אחת הבוגרות הבולטות של מחזור 2016 במדרשה, שמשלבת גם היא בין ישן לחדש עם חיבורים מצחיקים ומרתקים בין העולם התזזיתי של הסלפי, פייסבוק ואינסטגרם לבין הטכניקה המסורתית והעמלנית של האריגה.

סתיו טל
סתיו טל

אביב גרינברג

בתערוכת הבוגרים של מחלקת האמנות בשנקר בשנה שעברה בלט אביב גרינברג בצבעוניות הפופית והזרחנית שלו עם ציורים פיגורטיביים חייזריים ועבודת מיצב מונומנטלית שמורכבת מצינורות PVC שקופים מלאי צבע טרי, שאותם יציג גם ביריד.

אביב גרינברג
אביב גרינברג

ליאת קליין

בעבודות של ליאת קליין ארכיטקטורה תל אביבית, ציטוטים מעיצוב מודרני ואובייקטים תעשייתיים מתערבבים עם חפצי פולחן, אסתטיקה בודהיסטית וכלים קישוטיים מבית סבתא ליצירת עבודות שמשחקות עם הפער בין הדו ממד לתלת ממד.

עבודתה של ליאת קליין
עבודתה של ליאת קליין

יונתן רון

הציורים של יונתן רון, שנעשים ברובם על משטחי עץ, נייר וקרטון, מערבבים נמוך וגבוה – בין האסתטיקה הבארוקית הדרמטית והרגשנית לבין סצנות יומיומיות ואגביות. ביריד יציג סדרת ציורים חדשה שמתמקדת בפרסקאות ובחללים אדריכליים.

עבודתו של יונתן רון
עבודתו של יונתן רון

תמר רודד שבתאי

אחרי שנים שבהן יצרה מיצבים וציורים מונומנטליים על עץ, פנתה בשנים האחרונות רודד שבתאי לעבודות על נייר שבמרכזן דימויים פנטסטיים שנמתחים, נוזלים וצומחים – יצירות עדינות שמזכירות את הציורים הנוזליים של מרלן דומא.

עבודתה של תמר רודד שבתאי
עבודתה של תמר רודד שבתאי

אלינה אורלוב

הזהות הרוסית היא אחד הנושאים החמים באמנות בתקופה האחרונה, בייחוד בעקבות התערוכה המדוברת של זויה צ’רקסקי במוזיאון ישראל. גם אורלוב עוסקת בנושא, דרך וידיאו, מיצב ופיסול שמבוססים על זיכרונות משפחתיים ועל מסורת תרבותית קולקטיבית.

A holy mountain of Lamborghini, עבודתה של אלינה אורלוב
A holy mountain of Lamborghini, עבודתה של אלינה אורלוב

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד