צבע טרי: יריד האמנות הגדול בארץ

כ־50 אמנים צעירים ומבטיחים יציגו השנה בריד צבע טרי, לצד גלריות מובילות בארץ. כל הפרטים על המקום עם השמות החמים של האמנות

צבע טרי, צילום: אייל גזיאל
צבע טרי, צילום: אייל גזיאל

צבע טרי, היריד לאמנות עכשווית, הוא אירוע האמנות השנתי הגדול ביותר בישראל, שמארח מדי שנה יותר מ־30,000 מבקרים. היריד, שמהווה נקודת מפגש בין שוחרי אמנות לבין אמנים ואנשי מקצוע מהתחום, חושף את קהל המבקרים לנעשה בזירת האמנות והעיצוב המקומי, מעניק להם הצצה לנעשה מעבר לים ומאפשר רכישת עבודות של מיטב האמנים בני זמננו.

צבע טרי, שיתקיים השנה במתחם יריד המזרח שבנמל תל אביב ויתפרש על שטח של כ־5,000 מ״ר, מורכב מתערוכות של אמנים עצמאיים, גלריות, אוצרים עצמאיים ופרויקטים בינלאומיים בתחומי האמנות והעיצוב.

צבע טרי, צילום: אייל גזיאל
צבע טרי, צילום: אייל גזיאל

יריד צבע טרי מחולק לקטגוריות שונות: בחממת האמנים יציגו מיצירותיהם כ־50 אמנים מבטיחים בתחילת דרכם המקצועית; בחממת הווידיאו יציגו חמישה אמנים עבודות העוסקות בהתערבות האנושית בסביבה. ובעיצוב טרי יוכל הקהל להתרשם מעבודותיהם של יותר מ־20 מעצבים צעירים וכן לטעום מהנעשה בחממת העיצוב של Stockholm design fair ומפרויקטים חדשים של גופי עיצוב מובילים.

צבע טרי, צילום: אייל גזיאל
צבע טרי, צילום: אייל גזיאל

את יריד צבע טרי מלווה "Tilted", תערוכה בינלאומית העוסקת עוסקת במצבו המעורער של העולם, ובה עבודות, מיצגים ומיצבים של אמנים מרומניה, יפן, ישראל וסנגל.

 

צבע טרי 8, יריד המזרח נמל תל אביב, 5.4־9.4

לרכישת כרטיסים

אימג' לוגואים צבע טרי