סיי צ'יז: מותג עוגות הגבינה צ'יזקייק פקטורי מגיע לדיזנגוף סנטר

ארבעה חודשים מרגע שנחת בישראל, צ'יזקייק פקטורי מגיע לדיזנגוף סנטר והולך לגרום לתל אביביים לעמוד בתור ולהתלבט באיזו עוגת גבינה אימתנית לבחור הפעם. אז הנה לכם עוד סיבה ללכת לאיבוד בדיזנגוף סנטר. *עדכון: הסניף טרם נפתח, נזדרז לעדכן עם פתיחתו

ציזקייק פקטורי, בלוקיישן הכי תל אביבי שיש. צילום: צ'יזקייק פקטורי
ציזקייק פקטורי, בלוקיישן הכי תל אביבי שיש. צילום: צ'יזקייק פקטורי
13 בפברואר 2018

אחרי שגרם למיליוני אמריקאיים להתמכר לטעם עשיר ומוגזם של גבינה עם אינספור שילובים שונים ומתוקים להפליא, ועשה גם עלייה לרגל לארץ הקודש ואפילו לקניון האופנה של גינדי, עכשיו מדובר בהיסטריה של ממש: מותג עוגות הגבינה האמריקאי צ'יזקייק פקטורי מגיע לדיזנגוף סנטר.

בלי עניבה, הטוקסידו של צ'יזקייק פקטורי. צילום: צ'יזקייק פקטורי
בלי עניבה, הטוקסידו של צ'יזקייק פקטורי. צילום: צ'יזקייק פקטורי

מותג עוגות הגבינה העולמי החל את דרכו בשנת 1972 כאשר בני הזוג אוסקר ואוולין אוברטון פתחו מאפייה ראשונה בלוס אנג'לס. מאז ועד היום, זרמו הרבה קילוגרמים של גבינה בעורקים, וכיום יש למותג למעלה ממאתיים סניפים ברחבי העולם. והנה גם בישראל: בתוך ארבעה חודשים בלבד, תיפתח ביום חמישי הקרוב נקודת מכירה רביעית למותג שנראה שמצליח להתחבב על הקהל הישראלי. לרגל ההשקה, יעמוד דוכן פופ-אפ של עוגות הגבינה האמריקאיות בסנטר (עד סוף חודש פברואר, ברחבת רנואר), כאשר החנות הרשמית תיפתח כאמור ב-15 בפברואר (יום חמישי), בסמוך לזארה.

הגבינה כבר בפנים, פירות יער ושוקולד לבן. צילום: צ'יזקייק פקטורי
הגבינה כבר בפנים, פירות יער ושוקולד לבן. צילום: צ'יזקייק פקטורי

בתפריט עשיר הסוכרים תוכלו למצוא את הקלאסיקות המנצחות כמו עוגת הגבינה המקורית- עוגת גבינה קרמית על בסיס ביסקוויט חמאתי בזיגוג שמת חמוצה, עוגת הגבינה RED VELVET, בעלת שכבות של עוגת קקאו בחושה בצבע אדום ועוגת גבינה קרמית, בזיגוג גבינת שמנת עשירה, עוגת טוקסידו- שכבות של עוגת פאדג', עוגת גבינה בטעם שוקולד, מוס וניל מסקרפונה ומוס שוקולד, עוגת ITALIAN CREAM- עוגת וניל המשלבת מוס מסקרפונה איטלקי בניחוח לימון ובציפוי קראמבל חמאה, עוגת BLACKOUT שוקולד מריר- עוגת שוקולד עשירה עם שוקולד צ'יפס בציפוי שקדים ועוד שילובים שונים כמו גבינה ותותים, ריבת חלב, פטל או פאדג'. בשלב ראשון תוכלו להתלבט בין 14 סוגים שונים של עוגות גבינה אמריקאיות, אווריריות ומוגזמות.

צ'יזקייק פקטורי, גרסת התות. צילום: צ'יזקייק פקטורי
צ'יזקייק פקטורי, גרסת התות. צילום: צ'יזקייק פקטורי

העוגות יוצעו למכירה בשלושה גדלים:  קוטר 18 ס"מ- 100 ש"ח, קוטר 23 ס"מ –  150 ש"ח, קוטר 25 ס"מ – 220 ש"ח. לשומרי הדיאטה מביניכם יש אופציה סולידית של פרוסת עוגה ב-30 ש"ח, אבל נראה אתכם מצליחים לבחור רק פרוסה אחת…

***עדכון(20.2) ***בעקבות עיכובים בלתי מתוכננים החנות טרם נפתחה וצפויה להיפתח בשבועיים הקרובים. הפופ אפ כמובן עומד לרשות הטועמים עד סוף חודש פברואר.

צ'יזקייק פקטורי דיזנגוף סנטר