צמד הארנ'בי האלקטרוני RHYE יופיע בישראל

הצמד הקנדי-דני, שכבש את עולם הארנ'בי החדש עם שילוב של סול, פאנק ופופ מתוחכם, מגיע אלינו להופעה כשבאמתחתו אלבום בכורה וחומר לקראת אלבום שני. שריינו את ה-2 בנובמבר לבארבי

Rhye. צילום: Getty Images
Rhye. צילום: Getty Images
23 ביולי 2015

את שני הסינגלים הראשונים שלו "Open" ו-"The Fall", הוציא הצמד המוזיקלי RHYE, כמעט מבלי לתת מידע על המוזיקאים העומדים מאחוריו. כעת, שנתיים אחרי צאת אלבום הבכורה המצליח – "Woman", ואחרי שהפך לשם מוכר בשמי הפופ וארנ'בי החדשים, מגיעים אלינו RHYE להופעה אחת שתתקיים ב-2 בנובמבר בבארבי. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 179 ש"ח. על ההפקה אחראית חברת נרנג'ה שמביאה גם את להקת אלט-ג'יי לשתי הופעות הקיץ.

RHYE נוסדה ב-2012 ממפגש של הזמר והיוצר האלקטרוני הקנדי המכונה מיילוש, כשהוזמן ליצור רמיקס לשיר של להקת Quadron בה חבר המולטי-אינסטרומנטליסט והמפיק הדני רובין חניבעל. מיילוש וחניבעל גילו כימיה נהדרת ביניהם והעבודה ביניהם הפכה פרודוקטיבית מעל לציפיות של שניהם. הם קבעו להפגש בהמשך הדרך בלוס אנג'לס כדי לעבוד על אלבום משותף תחת השם Rhye. כשהאלבום "Woman" יצא שנה אחרי הוא זכה להצלחה גדולה ולביקורות מהללות ואף היה מועמד לפרס המוזיקה Polaris לשנת 2013 וזכה בחותמת "Best New Music" של אתר פיצ'פורק מדיה.

בימים אלה עובד הצמד כבר על אלבום חדש, שייתכן ויראה אור תחת שם אחר מ-RHYE. מיילוש: "עשו אותו אותם אנשים שעבדו איתנו, אבל זה לא מרגיש כמו RHYE". ייתכן שבהופעה הקרבה בבארבי נזכה לטעימה מהדבר הבא של הצמד, שכבר מבצע מחומריו החדשים על במות בעולם.