כולנו עדיין שם: מיליון צמידי כניסה למסיבת נובה יופצו לציבור

לא שוכחים את החטופים. צמיד מסיבת נובה בקיבוץ רעים (צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים)
לא שוכחים את החטופים. צמיד מסיבת נובה בקיבוץ רעים (צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים)

בראיון שנעשה עם אחת הניצולות ממסיבת נובה, היא נשאלה מדוע עד היום, שבוע אחרי, עדיין לא הורידה את הצמיד שקיבלה בכניסה למסיבה. 'כי אני עדיין שם' היא ענתה. מטה המשפחות להחזרת החטופים יחלק מיליון צמידי הזדהות שמעוצבים כמו צמידי הזיהוי במסיבה

15 באוקטובר 2023

מאז שעות הבוקר המוקדמות של יום שבת שעבר, המחשבות על אלפי החוגגים והחוגגות בפסטיבל סופרנובה ועל הזוועות שאירעו שם, אינן נותנות מנוחה למאות אלפי הישראלים שרואים עצמם חלק מקהילת המוזיקה האלקטרונית וסצנת המסיבות בארץ. זהו פצע שלא ירפא לעולם. עוד רבות ידובר על הפשע התת-אנושי שהתרחש על רחבת הריקודים, אבל כרגע מתרכזים מאמצי הקהילה בקמפיינים להחזרת עשרות הצעירים והצעירות שנחטפו מהמסיבה אל תוך שטח עזה.

>> קהילת הדאנס בישראל יוצאת בקמפיין בינלאומי להחזרת החטופים
>> שתפו בכל הכוח: קולנוענים ישראלים הפיקו סרטונים למען החטופים

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מצטרף למאמצים האלה בקמפיין נוגע ללב, במסגרתו יחולקו ציבור מיליון צמידים זהים לאלה שקיבלו רוכשי הכרטיסים למסיבת סופרנובה של Tribe Of Nova עם הכניסה למתחם המסיבה בערב שלפני הטבח. הצמידים נושאים את שם המסיבה ואת התאריך שלה בעיצוב זהה לחלוטין, ומטרתם לשמש תזכורת קבועה ומחוות הזדהות קבועה עם החטופים ומשפחותיהם.

לשחרר את החטופים עכשיו. מסיבת Nova, ספטמבר 2023 (צילום: ינור קגנו/Nova Tribe)
לשחרר את החטופים עכשיו. מסיבת Nova, ספטמבר 2023 (צילום: ינור קגנו/Nova Tribe)

"בראיון שנעשה עם אחת הניצולות ממסיבת נובה, היא נשאלה מדוע עד היום, שבוע אחרי, היא עדיין לא הורידה את הצמיד שקיבלה בכניסה למסיבה. 'כי אני עדיין שם' היא ענתה", כך נכתב בהודעה מטעם המטה. "וכולנו באמת עדיין שם, בלב, וחלק גם בגופם. אז הדפסנו מיליון צמידים בעיצוב המקורי של מסיבת נובה, במסר אחד ברור: כל עוד הם עדיין שם, כולנו עדיין שם. כל עוד הם לא יחזרו הביתה ויורידו את הצמיד, גם אנחנו לא נוריד אותו".

כל אזרח שמעוניין בצמיד כזה יכול לפנות בהודעה ישירה אל מטה המשפחות להחזרת החטופים ברשתות החברתיות – טוויטר, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם – ולכלול בהודעה את הפרטים הבאים: 1. שם מלא; 2. כתובת למשלוח; 3. מספר טלפון; 4. כתובת מייל, והצמיד ישלח אליכם.