צפו: אורטגה "מגיע אליך" בקליפ חדש, וחושף פרטים על האלבום שבדרך

הראפר הותיק חוזר עם קליפ חדש בהשתתפות הזמר דין כרמל מתוך אלבומו הקרוב, "החיים על פי אורטגה", שיצפוי לצאת במהלך החודש הקרוב. איזה אירוחים מפתיעים הוא מכין?

אורטגה. צילום: אלעד ברנגה
אורטגה. צילום: אלעד ברנגה
2 בנובמבר 2015

יותר מארבע שנים אחרי ששיחרר את אלבומו האחרון "סנדוויץ פועלים", מוציא הראפר אורטגה, שזכור כחלק מה-PR Troopers ומהעבודה שלו עם הראפר פלד,קליפ חדש מתוך האלבום "החיים על פי אורטגה" שצפוי לצאת במהלך חודש נובמבר. "להגיע אליך", בהפקתו של עמית שגיא ובהשתתפות דין כרמל ("וואי וואי וואי/ים") והנשפנים שלומי אלון, יאיר סלוצקי וספי רמירז, הוא בלדת היפ הופ קלילה שעומדת בקו אחד עם החזרה של ההיפ הופ הישראלי למיינסטרים.

[tmwdfpad]מעבר לשיר הנ"ל והקליפ הקודם ששוחרר ("עד הקצה") האלבום הקרוב, שנוצר תחת פיקוחו של המפיק והמנטור אורי שוחט, יכלול שיתופי פעולה מפתיעים כגון שת"פ קומי עם רועי כפרי, שיר עם האקס המוזיקלי פלד, אירוח של גיא מר ("הדג נחש"), פזמון שכתב אליעד נחום ועוד. בצד ההפקתי של האלבום יככבו שוחט, הוד מושונוב ("Bemet"), אלגו&פוגל, שורפי וסקוץ' דוצ. האלבום יושק בהופעה מיוחדת במהלך חודש ינואר.

אורטגה (יהונתן יהודאי) הוא ראפר ותיק בסצינת ההיפ הופ הישראלית בפרט ופנים מוכרות ברחבי התעשיה בכלל. היה חבר בקולקטיב PR Troopers, בצמד פלד ואורטגה, בסופרגרופ שאטגאנז (עם טונה ושי 360) ובק.ב.י.נ.ט. "החיים על פי אורטגה" הוא אלבום הסולו השני שלו, אך מגיע לאחר ארבעה מיקסטייפים.