צ'ק אאוט: ברק אהרוני עוזב את מלון נורמן

אחרי שנתיים וחצי בראש קבוצת המסעדות של מלון נורמן החליט אהרוני לעזוב לטובת מגזינו, המסעדה של האחים ירזין שבה הוא שותף

ברק אהרוני. צילום: סיון אסקיו
ברק אהרוני. צילום: סיון אסקיו
7 באפריל 2016

בשקט האופייני לו החליט השף ברק אהרוני לסיים את תפקידו במלון הבוטיק נורמן שברחוב נחמני. אהרוני, השף הראשי של המלון שבו שלוש מסעדות – בראסרי מודרני ומהוקצע, לייברי בר ודיינינגס היפנית – הגיע לנורמן לפני שנתיים וחצי שנים יחד עם האחים ארי ויורם ירזין, שהקימו את הפרויקט ושימשו כחברת הניהול של שלושת המסעדות במקום. אולם ביולי האחרון עזבו היזרינים את נורמן, לאחר תחושת מיצוי. "היה לנו הסכם להקמה ולהרצה, החוזה נגמר ואין לנו מה לעשות שם יותר – אין צורך סתם להעמיס את העלויות המטורפות שלנו. היה נחמד, היה מעניין וזהו. עוברים הלאה", אמר אז יורם ירזין לטיים אאוט.

בר הספרייה במלון נורמן. צילום: סיון אסקיו
בר הספרייה במלון נורמן. צילום: סיון אסקיו

אהרוני, שמלווה את הירזנים עוד מתקופת מסעדת הטאפס בנמל תל אביב (כיום יהלומה בנמל) – וכיום שותף שלהם במסעדת מגזינו המצליחה – החליט להישאר אחרי העזיבה של השניים. "הם ממשיכים הלאה ואני נשאר כאן כי זה כרגע הבסיס שלי וטוב לי פה", אמר לטיים אאוט.

ברד פודינג של נורמן. צילום: אנטולי מיכאלו
ברד פודינג של נורמן. צילום: אנטולי מיכאלו

ואכן היה לו טוב: אהרוני זכה לשבחים רבים ממבקרי המסעדות והן מהקהל. אף על פי שהמסעדה נחשבת יוקרתית וגבוהה ברמתה – הן מבחינת האוכל והן מבחינת האווירה – שוב ושוב נשמעו ביקורות כי אהרוני מצליח ליצר אוכל יציב, מוקפד ונטול גימיקים.

ברק אהרוני בנורמן. צילום: אנטולי מיכאלו
ברק אהרוני בנורמן. צילום: אנטולי מיכאלו

אולם כעת, נודע לטיים אאוט, כי אהרוני החליט לעזוב בכל זאת את נורמן ולהצטרף למגזינו. זה יקרה, ככל הנראה, בתחילת מאי.