קאב קם מגיעה לקטמון

הבר של בעלי האוגנדה פוצח בסדרת אירוחי שפים שווים במיוחד. בחמישי הקרוב: יריב ולק מבית תאילנדי באים להכין מנות בר תאילנדיות

המטעמים התאילנדים של לק ויריב מלילי מגיעים לקטמון. צילום: דן פרץ
המטעמים התאילנדים של לק ויריב מלילי מגיעים לקטמון. צילום: דן פרץ
25 באוגוסט 2020

בר הקטמון השוכן בסמטה נחבאת בסמוך לגינדי TLV פועל לאחרונה במתכונת מצומצמת בימים רביעי וחמישי בלבד, אבל זה לא אומר שלא מתחשק להם לחגוג.

מדי סוף שבוע מתארחים במקום שפים ומסעדנים שהופכים את המקום לספוט לוהט גם מבחינה קולינרית. ״השף האורח מביא איתו את הפרודוקטים וכל ההכנסות מהערב עוברות אליו״, מספר רענן אשכנזי, מבעלי המקום. ״לשפים זה מייצר עוד הזדמנות לעבוד, לנו חשיפה לקהלים חדשים, וללקוחות הזדמנות לנסות מנות חדשות ומפתיעות ודי נדירות״.

קטמון (צילום: יחצ)
קטמון (צילום: יחצ)

עד כה התארחו במקום דן שמולביץ׳ מהסבידה העכואית עליה השלום ושאראק תיבדל לחיים והשף אמיר רונטנברג. אבל נראה שהאירוח המרגש ביותר צפוי בחמישי הקרוב (27.8) כשיריב ולק מלילי, השפים והבעלים של בית תאילנדי וקאב קם יגיעו למקום בכבודם בועצמם כדי לרקוח למבלים מבחר של מנות בר תאילנדיות. בתפריט המתרקם ברגעים אלו ממש צפויות מנות כגון גנג לאו גאי – כנפיים מבושלות בפאלה עשבים, קישואים ושמיר, טאם טואה מו קרופ – סלט לוביה עם חזיר פריך, פאד קפאו – בקר וחלקי פנים עם ריחן וביצת שליו מעל אורז, סאטה טופו, לאב פלה – סלט לברק מאיסן והפתעות נוספות.

הזוג מלילי ביקש שכל ההכנסות מהערב יתרמו לגוף שייבחר בידי בעלי הבר.

חמישי 27.8 מהשעה 19:00

קטמון, חשמונאים 90, אין מספר טלפון