ימי הטום

פסטיבל אוכל תאילנדי ישתלט על נחלת בנימין

כל האוכל התאילנדי יחכה לכם בפסטיבל קאו סאן בנחלת בנימין, וגם מופעי רחוב, וידאו ארט, וכמובן מסאז' תאילנדי לאנשים שאין להם בעיה לקבל מסאז' באמצע המדרחוב

אוכל תיאלנדי (צילום: שאטרסטוק)
אוכל תיאלנדי (צילום: שאטרסטוק)
23 בספטמבר 2019

הכינו את הכפות הקעורות: בין 24 ל-26 בספטמבר, בדיוק בזמן המתאים לשובו של האוכל הספייסי לחיקנו, יקום תחת כיפת השמיים של תל אביב פסטיבל אוכל תאילנדי ראשון מסוגו, בחסות מותג המשקאות ספרייט. למשך שלושה ימים יהפוך מדרחוב נחלת בנימין למעין רחוב קאו-סאן התאילנדי, ובו מופעי רחוב, וידאו ארט, דוכני שתייה, פירות טרופיים, מסאז' תאילנדי ופעילויות של ארגון ידידי תאילנד, שכבר מציע לגולשים בפייסבוק לספר חווייה מהטיול בתאילנד בתקווה לזכות בחופשה. אבל יותר מכל יהיה שם אוכל, והרבה. אל תתנו לחגים להביס אתכם.

ברשימת המסעדות והשפיות המשתתפות מופיעות התאילנדית בהר סיני, השפית התאילנדית פריה ממסעדת איסאן, ניטאן תאי, טייגר לילי, הירו, וונג, שישי, וחוץ מזה בשלניות תאילנדיות מסורתית ומנוסות החיות בישראל יגישו מנות מיוחדות המיועדות לאירוע. להורדת האוכל על משקה באווירת בילוי רגוע, אפשר לקפוץ ללאונג' המסוגנן על הגג של בר "הנסיך".

אם עדיין מחשבה על אוכל תאילנדי מקפיצה לכם לראש רק פאד-תאי, כדאי שתתחילו לשנן את המנות המוצעות בפסטיבל. על קצה המזלג: טום יאם, גרין קארי, לאפ גאי (סלט עוף תאילנדי), ספרינג רולז, גיוזות ברוטב תאילנדי, מאסאמן עוף מוגש עם אורז תאילנדי מאודה, סום טאם (סלט פפאיה ירוקה), סאי סאי (עלי בננה מאודים ממולאים באורז דביק ובשר), קו נה גאי (באן ממולא בעוף שחור), פופייה טוד (ספרינג רול תאילנדי ממולא ירקות) וסא קו (כדורי אורז מאודים ממולאים בבשר ופטריות). יהיה גם פאד תאי.

Khao San Tel-Aviv יפעל במדרחוב נחלת בנימין וברחובות רמב"ם והשומר ב24-26.9.19, ימים ג'-ה', בין השעות 16:00-22:00. מחיר המנות 30-50 ש"ח.