עלייה לצורך עלייה: מזל טוב פלורנטין, יש לך קאנטרי חדש

מכירים את זה שיש לכם בריכה ליד הבית? קאנטרי שוק העלייה (צילום: אילן ספירא)
מכירים את זה שיש לכם בריכה ליד הבית? קאנטרי שוק העלייה (צילום: אילן ספירא)

חדשות נפלאות: קאנטרי שוק העלייה, על התפר שבין נווה שאנן ופלורנטין, נפתח לציבור הרחב בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים ומכיל שלוש בריכות מקורות, חדר כושר עצום, מרפסת גג ענקית, שלל מיני סטודיו לפעילות ספורטיבית, ג'קוזי וסאונה וקפיטריה, וגם חלל עבודה שיתופי. רק תבואו

חדשות מעולות: הקאנטרי הקהילתי החדש של עיריית ת"א-יפו, על קו התפר שבין שכונות פלורנטין ונווה שאנן, נפתח השבוע לציבור הרחב וולתושבי דרום העיר בפרט. העירייה קוראת לו קאנטרי שוק העלייה, על שמו של השוק העירוני שפעל במקום מסוף שנות ה-30' ועד סגירתו ב-1981, אבל אנחנו נקרא לו קאנטרי פלורנטין כי זה שם הרבה יותר טוב.

יא אללה איזה יפה אתה. קאנטרי שוק העלייה ומרפסת הגג המפוארת שלו (צילום: אילן ספירא)
יא אללה איזה יפה אתה. קאנטרי שוק העלייה ומרפסת הגג המפוארת שלו (צילום: אילן ספירא)

הקאנטרי, שממוקם בין הרחובות צ'לנוב והעלייה, ומשתרע על שטח של 6500 מ"ר על פני 5 קומות ומציע מתחם של 3 בריכות מקורות ומחוממות (כולל בריכת ילדים), אולם כושר מתקדם, חדרי סטודיו לשיעורי ספורט וסטודיו ילדים, אודיטוריום להרצאות, מתחם עבודה שיתופי, מגוון עשיר של פעילויות ספורט ותרבות לילדים ומבוגרים, קפיטריה וכן מרפסת גג ענקית לאירועי ספורט למנויי הקאנטרי. הוא נבנה בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים בשיתוף מפעל הפיס, יחד עם שדרוג התחדשות עירונית לאזור כולו שכולל את פרויקט המגורים במקום ואת "בית המורה" (פרויקט הכולל 70 דירות המיועדות לדיור בר השגה, ואוכלס בשנה האחרונה תוך מתן עדיפות למורים בעלי חוזי העסקה בעיריית תל אביב-יפו), הגינה הציבורית הסמוכה שמשנים את אופיו המוזנח של האזור.

מ-ה-פ-כה. שוק העלייה לפני ואחרי (צילום: תומאס סלייפר)
מ-ה-פ-כה. שוק העלייה לפני ואחרי (צילום: תומאס סלייפר)

קאנטרי פלורנטין – נכון קליט? – מכיל בקומתו הראשונה בריכה חצי אולימפית, בריכה לימודית, בריכת ילדים, ג'קוזי, סאונה, מלתחות וקפיטריה, בקומה מעליו תמצאו חדר כושר, מרפסת גג ענקית לאירועי ספורט, ומעליו שתי קומות של סטודיואים למגוון חוגים וסטודיו ילדים. בקומה האחרונה ממוקם אודיטוריום נאה להרצאות ומתחם עבודה שיתופי. והנה חדשות עוד יותר מעולות: מחירי המנויים לתושבים מסובסדים על ידי העירייה ונמוכים משמעותית מקאנטרים אחרים במרכז וצפון העיר.

חמש קומות של פאן פאן פאן. קאנטרי שוק העלייה (צילום: אילן ספירא)
חמש קומות של פאן פאן פאן. קאנטרי שוק העלייה (צילום: אילן ספירא)

בעירייה מדגישים כי הקמת הקאנטרי היא חלק ממהלך כללי של השקעה עירונית בהיקף מאות מיליוני שקלים בשיפוץ וחידוש מבני הציבור והקהילה בשכונות הדרום בשנים האחרונות ביניהם שיפוץ מרכז קהילתי בית דני, הקמת חדר כושר חדש ומגרש כדורגל חדש בקריית שלום המשולב דשא סינטטי, שיפוץ ושדרוג בריכת השחייה ואולמות הספורט והמחול, פתיחת שלוחה חדשה לצעירות וצעירים בשכונת יד אליהו, שיפוץ חדר כושר בנווה עופר ועוד.
>> קאנטרי שוק העלייה, רחוב העלייה 3, ראשון 16:00-23:00, שני-חמישי 06:00-23:00, שישי 07:00-18:00, שבת 08:00-16:00; עוד פרטים ומנויים כאן