יוצרות ויוצרים, מצאנו לכם מקום מושלם לפגישות עבודה

בזמן שכל העיר מחפשת מקום לשבת בו עם לפטופ וקפה, קהילת קולאבו מציעה לאמנים, מוזיקאים, יוצרים ויזמי תרבות פשוט להשתמש בחצר הירוקה ובגג המהמם שלה

מקום מפגש לכל מי שעושה תרבות. החצר של Collabo (צילום: עמוד הפייסבוק Collabo)
מקום מפגש לכל מי שעושה תרבות. החצר של Collabo (צילום: עמוד הפייסבוק Collabo)

לא משנה אם קוראים לזה ריסון מהודק, סגר מבורדק או אווירת שטאזי בכיכר דיזנגוף, הקושי הגדול של העת הזאת הוא למצוא מקום שאפשר להיפגש בו, להוציא לפטופים ולהתחיל לעבוד. המרחב הציבורי מציע מעט מאוד אפשרויות ולאנשים קריאטיביים אין אלא להתדרדר לפגישות עבודה בבית. כך זה כבר חודשים והמבוכה רבה.

המתחם השיתופי החדש Collabo בדרך בן צבי מציע גלגל הצלה ליוצרים, מוזיקאים, אמנים ושאר אנשי תרבות ופותח עבורם בחינם את החצר הירוקה והגג המרהיב שלו, יש קפה, יש ווייפיי, מה צריך יותר. מטרתה של הכנסת האורחים הזאת היא לייצר נקודת מפגש קהילתית בין יוצרים, ותפעולו של המקום מתאפשר הודות להשכרת חדרי סטודיו ואולפן על בסיס חודשי או שיתופי.

אנשי קולאבו מצהירים על עצמם כ"בית לתרבות, קהילות, אמנות, פנאי, יצירה ויזמות חברתית ביפו", ולפני שהסגר הפך את העיר לאפוקליפטית כבר התקיימו שם תערוכות, סדנאות וגם שוק יצירה שהחל לפעול בימי שישי על הגג.

רק אנחנו חושבים שסטודיואים זאת מילה שנראית מוזר? סטודויים? סטוד…טוב לאמשנה, בכל אופן, זה לא כל מה שיש לקולאבו להציע…

Posted by Collabo on Monday, January 11, 2021

קולאבו הוא מרחב רב-תכליתי עם סטודיואים וחללי עבודה לקהילות אומנים, יוצרים ואנשי מקצוע ומטרתו ליצר שיתופי פעולה ולשמש מרחב ליזמות חברתית ואירועים יומיומיים. על הגג הענק ממתין גם באר שמחכה לימים (ולילות) טובים יותר, והמתחם מכיל גם אולפן הקלטות "ועוד המון דברים שמתפתחים כל הזמן".

קולאבו, דרך בן צבי 47, כל הפרטים כאן