קולטורה בפשפשים: הפנינג תרבות ולייפסטייל במתחם נור היפהפה

הפנינג התרבות והלייפסטייל במתחם נור ידליק לכם נורות של אושר בלב

בקרוב יהיה פה שמח. מתחם נור. צילום: יורם אשהיים
בקרוב יהיה פה שמח. מתחם נור. צילום: יורם אשהיים
29 במרץ 2015

בהנחה שלא נולדתם אתמול ושאינכם עולים חדשים מלפלנד, למשל, אתם בוודאי יודעים שלפני ראש השנה ופסח נמלאת הארץ שוקי מעצבים, ירידים, מתחמים, פעילויות, כיופים ועוד מיני מינים של דרכים לגרום לכם לצאת מהבית ולהוציא את הכרטיס מהארנק בתירוץ של מתנות לחג ובילוי בחיק המשפחה.

רובכם מתורגלים כבר לאטום אוזניכם ולהדוף כל ניסיון פתייני למשוך אתכם לעוד אירוע חג חד פעמי כזה או אחר אבל תשמעו, חברים, ל"הפנינג תרבות ולייפסטייל" שייערך בקרוב במתחם נור culture club אמנם אין שם מקורי במיוחד, אך מדובר באירוע שווה באמת, נוטף טעם טוב וסטייל. זה מתחיל בלוקיישן – מתחם נור היפואי הסופר קולי והיפהפה, במרחק פסיעה משוק הפשפשים ההמוני, ממשיך באופציות שופינג הכוללות חנויות פופ אפ של פומה ורייבאן ומגיע לשיא בהיצע הנשנושים נטולי הגלוטן והכשרים לפסח של השף החתיך ערן זינו ובשאריות חמץ עם יינות מיוחדים מקולקציות החג של יינות הכרם. תוסיפו לזה את האפשרות להתפעל ממתחם פורח של צמחי אוויר, ליהנות ממופעי מוזיקה שונים ולהנהן לנוכח מיצגים אמנותיים – וקיבלתם את הפרס הראוי לאפיקומן שמעולם לא מצאתם.

27.3־10.4, שישי (27.3) 9:00־16:00, שבת (28.3) 11:00־13:00, ראשון־חמישי 9:00־19:00, ערב חג 9:00־14:00, פנחס בן יאיר 5 יפו