סטייל, יזע ודמעות: הקולקציות שעושות חשק להתאמן

שנה חדשה, התחלות חדשות, כרס חדשה. מותגי הספורט יסייעו לכן לקיים את ההבטחה העצמית הנושנה להיכנס השנה לכושר עם קולקציות שיבעטו בכן קצת מוטיבציה

שיתוף הפעולה בין ריהאנה לפומה
שיתוף הפעולה בין ריהאנה לפומה
17 בספטמבר 2015

ריבוק – שובם של הוויקינגים

החסות שמעניקה ריבוק למשחקי הקרוספיט בעולם היא ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לחברה מבחינה אופנתית ומיתוגית. נכון, ריבוק תמיד ניחנה בעיצובים קלאסיים (לראיה, נעלי הסניקרס הלבנות שהפכו לפריט הכרחי גם במגירת הנעליים של אלה שמרימות משקל רק במסעות שופינג), אך תחום האימונים העצמיים של מפלצות הכושר האמיתיות מצריך ביגוד שצורח "שקו לנו בטוסיק המוצק": בדים הדוקים בעצימות גבוהה למניעת מקרים המחייבים עצירת פעילות לצורך סידור שד סורר או מפשעה מיוזעת, חומרים פולטי לחות ששומרים על המתאמנת יבשה והכי חשוב – עיצוב פאנקי שנותן זריקת מוטיבציה.

השוס: מסרי מוטיבציה נסתרים שיפתיעו אתכן עת תהפכו את הבגד לפני הכביסה, נוסח "I’m the strongest girl I know" או "Be stronger than your excuses". פייר, צודקים.

החל מ־149 ש״ח, ברשת מגה ספורט, ברשתות הספורט המובחרות ובמועדוני קרוספיט

חזיית ספורט של ריבוק
חזיית ספורט של ריבוק

H&M – יש מתאמנות זיגזג

שיתוף הפעולה שיצרו ב־H&M עם מר אלכסנדר וונג הוליד, בצד פריטי לבוש שווים, את כפפות האגרוף הכי יפות בשטח. אבל גם בלי וונג, קולקציית הסתיו החדשה כוללת פריטים כיפיים ויפים כמו טייצים בפסי זיגזג ומחזירי אור לטובת המתאמנות שלא מעוניינות להימעך על ידי משאית בריצה אורבנית. הרבה אפור יש בקולקציה הזאת, אך גם הבלחות של אדום, ורדרד, כחול וסגול, שלא יהיה לשומני החג משעמם.

השוס: הגזרה הגבוהה של הטייצים, שתשטיח גם בטן שובבה.

החל מ־50 ש״ח, להשיג בחנויות הרשת

קולקציית הסתיו של H&M
קולקציית הסתיו של H&M

פומה – לא רואות ממטר

משהו קורה לפומה, ואני מוכנה לקבל את הדבר הזה באבקה. ייתכן אגב שלא מדובר באבקת חלבון, אם מתייחסים למנהלת הקריאטיבית החדשה של החברה – ריהאנה, שתתחיל לתת את הטון באמת רק ב־2016. בתוכנית: שיתופי פעולה מיוחדים ופריטים בווייב שכולו "Bitch better have my money". בינתיים אפשר להסתפק בקולקציה המשותפת עם בית האופנה הלונדוני Swash שמתאפיין בהדפסת דוגמאות ביד חופשית. אותה יד תגרום לכן לרצות לחטוף חליפת אימון לימים החורפיים שבדרך, בייחוד בהדפסים של שחור, לבן וברווזים. שיתוף פעולה מבורך נוסף הוא עם Vashtie – אמנית, מפיקה, אייקון אופנה ובעלת קו האופנה הניו יורקי  Violette‏- שהוליד פריטי יוניסקס שעוצבו בהשראת סגנון החיים העירוני של האייטיז והניינטיז.

השוס: חולצת הטוניקה הממוספרת בשילוב מכנסי הריצה הקצרים יכניסו קצת הארלם שיק בצפונבוניות של הלבנט.

החל מ־90 ש"ח, בפקטורי 54 ובחנויות האופנה המובחרות

שיתוף הפעולה בין ריהאנה לפומה
שיתוף הפעולה בין ריהאנה לפומה

סטלה מקרטני לאדידס – הזיעה כשאנל 5

אומר לכן מה הבעיה עם הקולקציות של סטלה מקרטני לאדידס: אחרי שכבר הצלחנו למכור שחלה ולהתחדש בפריט מבית מעצבת הפרימיום, אין לנו לב להזיע בו. כמו לקנות נעליים של פראדה בצבע לבן ולצאת לנקות את הרפת. איפה ההיגיון? אם ניחנתן בלב פלדה ובארנק נחושת, תשמחו לשמוע שהקולקציה הדנדשה כוללת, כרגיל, את כל מה שלא שגרתי: פריטים בהדפסי נמר, אותיות הלוגו ששזורות בפריטי הלבוש ופרינטים של כוכבים עושים את העבודה אך אינם באים על חשבון פונקציונליות. הדובדבן הוא הדנים – בחירה לא שכיחה בעולם הלבוש הספורטיבי – שמשולב במכנסי טייץ והופך אותם לסקיני ג'ינס שתמיד רציתן לשיעור הזומבה.

השוס: גרביים גבוהים שיעניקו טוויסט חצוף גם למכנסוני ריצה קצרצרים וגם לטייץ ארוך.

החל מ־230 ש"ח, להשיג בחנויות אדידס

סטלה מקרטני לאדידס
סטלה מקרטני לאדידס

נייקי – לא מזיעים ממאמץ

האם הרוחנית של חברות הספורט, נייקי, לא נשארת מאחור במירוץ אחר בלוטות הזיעה שלנו. גיחה אחת לחנות המותג בסנטר היא כל מה שצריך בשביל להיכנס לכושר (ואם לא, אז גם שופינג זה קרדיו), עם קולקציה שממשיכה את הקו הנהדר לנשים. תמצאו כאן הדפסים משמחים, צבעים מרוממי רוח וישבן וגזרות מחמיאות. בגזרת הבדים מככב אריג ה־Dri-fit מנדף הזיעה שמרפד גופיות וחזיות ספורט ומבטיח שאיש לא יחשוד שאת מתאמצת. בכלל, נייקי מאמינה גדולה ב"התקלפות" הנחוצה למתאמנים, בייחוד אלה שהמירו את המכון בפארק. לכן מושקים מדי עונה פריטים שמתכתבים זה עם זה וניתנים למיקסוס – ז'קט קפוצ'ון, וסט, גופיות נושמות עם מפתחים נדיבים וחזיות ספורט שמחזיקות היטב את הציצים, גם כשהם מבקשים לנוס על נפשם במהלך הריצה.

השוס: סט שחור לאימוני סטודיו שכולל חולצת בטן בעלת שרוולים ארוכים וטייץ עם פאנלים שקופים המדגישים את קימורי הגוף.

החל מ־170 ש"ח, להשיג בחנויות נייקי

הקולקציה החדשה של נייקי
הקולקציה החדשה של נייקי