קומבינציה חמישי (22.12)

להתחיל בתצוגת אופנה אלטרנטיבית, להמשיך להאוס אפריקאי, לרקוד לצלילי הלייבל גרזן ולסיים עם משה ביאכטה. היום יום חמישי - יום חמישי!

צילום: נופר תג'ר
צילום: נופר תג'ר
22 בדצמבר 2016

פתיחת דלתות, 20:00

שוש קוטור

נתחיל את חמישיבקצת תרבות אורבנית חתרנית. תצוגת אופנה קבוצתית ייחודית וחד-פעמית של מעצבים אלטרנטיביים המתמחים באופנה אוונגרדית, בהשראת התערוכה "הארץ המובתחת" של אנגלמאיר בבית העיר, בהשראת הדמות "שושקה" ובניהולה האמנותי של נונה שלאנט. בין המציגים: דקל בר, אופיר לביא, זיו כהן.
לפרטים נוספים
מחיר: 40 ש"ח (לרכישת כרטיסים: 03-7240311)
כתובת: ביאליק 27

דגם של דקל בר מתוך תצוגת שוש קוטור בבית העיר. צילום: יח"צ
דגם של דקל בר מתוך תצוגת שוש קוטור בבית העיר. צילום: יח"צ

עוד כתבות וואו:
מסיבות סילבסטר בתל אביב: כל הבילויים המומלצים
השף שיביא לכם ג'חנון מפנק עד הבית
ביקורת ברים שיכורה על בר הבוקסא

חיזוק, 22:30

אפריקנה בפסאז'

אחרי שהתפעלתם ממה שיש לדור העתיד של המעצבים להציע – המשיכו על אלנבי. מסיבת אפריקנה בפסאז' תספק לכם מקצבים אפריקאים בשילוב מוזיקת האוס מידיהם של גלן הומלס, קדוש, הקטיק (פורטונה רקורדז) ויואב סער (גרדן סיטי מובמנט). שווה.
מחיר: 30 ש"ח (כניסה חינם עד 23:30)
כתובת: אלנבי 94

אפטר, 1:30

גרזן משתלטים על הברקפסט

נו יאללה קצת הליכה לא תזיק אל תהיו כוסיות. הלייבל המקומי והאהוב שהביא לנו את הגאווה הלאומית רד אקסס יגיע לעמדת הברפקסט חמוש במיטב הסצנה: Shame on Us בהופעת לייב (שניגנו בטקס פרסי האוכל שלנו ביום ראשון), אנה הלטה המוערכת, רד אקסס (איך לא) ועוד.
לפרטים נוספים
מחיר: 50 ש"ח
כתובת: שד' רוטשילד 6

מאנצ', 4:00

AM:PM מגדל שלום – מתכון לסופ"ש נעים: משה ביאכטה

אתם שבורים, אתם מסריחים, מישהו כיבה לכם סיגרייה ליד הפופיק ואתם חייבים לאכול משהו. מכירים את משה בתיבה? זין עליו. אנחנו מכינים משה ביאכטה.
כתובת: אחד העם 9

מצרכים:

גבינה צהובה
בייגלה
תפוצ'יפס קראנצ'י

אופן ההכנה:

הניחו את מיטב הסחורה שקניתם על ספסל האהוב ממול האמפם. עכשיו, הלמו בחוזקה בשקיות החטיפים. אתם יכולים לצרף חבר – אנחנו בטוחים שגם לו יש אגרסיות להוציא. לאחר מכן קחו פרוסת גבינה צהובה והחזיקו אותה כמו נייר גלגול לפני שאתם שמים את הטבק, רק שהפעם זה לא טבק – זה צ'יפס ובייגלה. לאחר ששמתם את כל הטוב הזה בגבינה הצהובה, גלגלו את הגבינה סביב התכולה. והנה לכם – משה ביאכטה. לילה טוב חמודות.