קומבינציה חמישי (28.7)

לחגוג שנה לביר בזאר, להמשיך לעמדה הכי צבעונית בעיר, לרקוד עם רד אקסס ולסיים במתכון לאוצר צרוף. יום חמישי הגיע - והוא בא בדיוק בזמן

חלל (צילום: ניר קאמי נווה)
חלל (צילום: ניר קאמי נווה)
28 ביולי 2016

פתיחת דלתות, 20:00

חגיגות שנה לביר בזאר

נתחיל את חמישי בפנינת חמד בפאתי שוק הכרמל. ביר בזאר, בר שכונתי המתייחס לבירות כיצירת אמנות, חוגג הערב שנה של איכות ישראלית מגניבה. בתוכנית: הופעה של בותימזוג והרבה אלכוהול. הרבה.
לפרטים נוספים
כתובת: רמב"ם 1

חיזוק, 22:00

איתמר קלוגר בחלל

נמשיך לסמטה המקבילה. על בר החלל, יצירת האמנות של קבוצת לס המעוטרת בציוריה של ברוקן פינגאז, אין צורך להרחיב. אז על מה כן? ובכן, הערב יגיע לעמדה הצבעונית איתמר קלוגר לסט דיסקו-אתני-ערבי (יש דבר כזה). אל תשכחו להזמין מוחיטו.
כתובת: מל"ן 43

מקומות חדשים שנפתחו לאחרונה:
בוורלי – חנות תקליטים שהיא הרבה יותר מזה
הפסאז' נפתח מחדש והעיר צהלה ושמחה
"הנסיך הקטן – מהדורה מיוחדת" הפך לפאב

אפטר, 1:00

הסצנה בברקפסט

חתכו להרצל דרך כרם התימנים ותנחתו בברקפסט. הערב יפגינו נוכחות במרתף האהוב רק אקסס (שהרגע חזרו מסיבוב מוצלח בחו"ל), נרקיס טפלר, אמיר אגוזי, דראל גרנות ואפיקומן. שווה.
לפרטים נוספים
מחיר: 30 ש"ח
כתובת: שד' רוטשילד 6

מאנצ', 3:00

AM:PM מגדל שלום – מתכון לאושר צרוף 2

הגענו למסקנה שאתם צריכים ללמוד לטפל בעצמכם – לא תמיד נהיה שם כדי להגיד לכם איפה לאכול! אז כדי להכין אתכם לחיים הנוראיים שבחוץ: הנה מתכון לאושר צרוף גרסאת 2.0

אפרופו עם מטבל גבינה לבנה בשברי תפוצ'יפס

מצרכים:
אפרופו
גבינה לבנה
תפוצ'יפס
אכזבה מבחירות חייכם

אופן ההכנה:
קחו את שקית התפוצ'יפס והלמו בה בכוח ובזעם. לאחר שהוצאתם את כל תסכולי השבוע שחלף – שכבו פרושי איברים (תוך כדי אנחה ואמירת המילה "הופל'ה") על הספסל האהוב ממול ה-AM:PM. פתחו את הגבינה הלבנה ושפכו לפי העין את שברי התפוצ'יפס. ועכשיו: החלק הכייפי. פתחו את שקית האפרופו ואכלו בעונג בזמן שאתם מאוכזבים מבחירות חייכם. בתיאבון נבלות.