קומבינציה חמישי (5.5)

לשתות בשעה שמחה מרוקאית, לרקוד לצלילי הטובים בסצנה, להיפרד מהקומפורט 13 ולסיים במאנצ' שלא הכרתם. הכנו לכם ערב רווי באלכוהול וכיף - ראו הוזהרתם

טנג'יר (צילום: רן קרן)
טנג'יר (צילום: רן קרן)
5 במאי 2016

פתיחת דלתות, 19:00

אפטר אופיס בטנג'יר
כמו כל סופ"ש ראוי, גם את זה נמליץ לפתוח באלכוהול, והרבה ממנו. השעה השמחה של הבר המרוקאי טנג'יר (שזכתה לכינוי אפטר אופיס) מציעה 1+1 על האוכל והאלכוהול לצד צמידי אלכוהול ללא תחתית, עד השעה שמונה וחצי. אייוואה.
כתובת: יהודה הלוי 93

חיזוק, 22:00

היפ-הופ בכולי עלמא
השעה עוד לא חצות ואתם כבר שיכורים ובזויים? זה אומר שהגיע הזמן לרקוד. ליין ההיפ-הופ של חמישי בכולי עלמא מאגד את טובי הסצנה לערבים שעושים חשק לעלות על הבר ולשבור משהו, עדיף לא את אחת הגפיים.  יבואו להרים בהיפ-הופ, בייס וביטים: ירין לידור, עטר מיינר ו-Vesper Town.
כתובת: מקווה ישראל 10

אפטר,  1:00

מסיבת הסגירה של קומפורט 13
אחרי שהברמן צעק לכם לרדת, הגיע הזמן להליכה בזיג-זג לכיוון הקומפורט 13. גם מונית זה בסדר. הערב, לאחר 16 שנות פעילות, המוסד התל אביבי קומפורט 13 פותח את שעריו בפעם האחרונה. לשם האירוע הורכב ליין אפ טראנס שיביא אתכם לפרכוסי התרגשות מהולים בעצב. יגיעו להיפרד: California Sunshine, U-Recken, Spacecat ועוד. כניסה ברשימות בלבד, הרשמה בעמוד הפייסבוק של קומפורט 13.
כתובת: קומפרט 13

מאנצ',  4:00

מכולת אברהם
הרגליים שבורות, הכבד מפורק ואתם מתים על זה. עכשיו כשהערב נגמר הגיע הזמן להכניס משהו לבטן. מרחק דילוג מהקומפורט נמצאת פינת החמד למאנצ'ינורים שמעולם לא שמעתם עליה – מכולת אברהם, המתמחה בסנדוויצ'ים מושחתים. איפה עוד תוכלו גם לסתום את הרעב וגם לקנות סיגריות?
כתובת: ויטל 7

אם אינכם רואים את מפת הקומבינציה לחצו כאן