קומבינציה שבת (18.6)

השקת אלבום בקרטל תל אביב, סטנדאפ נסיכות באוזןבר, היפ־הופ שחור משחור והמאנצ' הקלאסי של כל בליין. הסופ"ש לא נגמר עד שאנחנו מחליטים שהוא נגמר - וככה תחגגו אותו

רדיו EPBG (צילום: יח"צ)
רדיו EPBG (צילום: יח"צ)
16 ביוני 2016

פתיחת דלתות, 21:00

השקת האלבום "מריצים ת'דיבור" בקרטל

תרימו את עצמכם מהספה למען השם. והפעם נתחיל את החגיגות הליליות בכרם התימנים: טריו ההיפ־הופ הירושלמי המרענן פלא־אוזן ישיק הערב את אלבום הבכורה – 12 רצועות היפ־הופ ישראלי משובח. נוסיף על כך את הלוקיישן הזמני והחם בעיר, ויש לנו פתיחה מהחלומות.
לפרטים נוספים
מחיר: 30-40 ש"ח
כתובת: מל"ן 43

חיזוק, 23:00

סטנדאפ של נסיכות באוזןבר

נצא מאזור השוק לכיוון ממלכת קינג ג'ורג', אליה יגיעו נסיכות הומור האנדרגראונד וגם נסיך אחד (ועוד אחד מהפריים־טיים) למופע סטנדאפ על גבול ההטרדה המינית. על הבמה: שיר ראובן, ירמי שיק בלום, מיטל שפירו, מור קרול ואושרית סרוסי.
לפרטים נוספים
כתובת: קינג ג'ורג' 48

אפטר, 1:00

Trill ברדיו EPGB

ליין ההיפ־הופ Trill מציין את עזיבתו של Dj Change לארה"ב ואת יום הולדתו של הדי.ג'יי Asi-c במסיבה שחורה משחור. לא מכירים אותם? לא משנה, כולם מוזמנים. יבואו לחגוג: Dj Mesh, Asi-c Glass Vegas, אנחנו ואתם.לפרטים נוספים
כתובת: שד"ל 7

מאנצ', 3:00

בנדיקט

איזה ערב עבר עלינו, אה? נטייל קצת לאורך שדרות רוטשילד ונגיע לבנדיקט – המאנצ' המוגזם והאולטימטיבי לשעות הקטנות ומעיין נובע של בייקון וביצים. אין צורך להרחיב על סותם העורקים הראשי של העיר, אבל רק נרמוז לכם שאנחנו ממליצים על אגז בנדיקט פלורנטין. לילה טוב מתוקים.
כתובת: שדרות רוטשילד 29