קומבינציה שבת (21.5)

להיות מוקפים בסטייל, לרקוד בחפלה אלקטרונית, להזיז את הישבן לצלילי היפ-הופ, לפגוש את הטובות בסצנה ולסיים במתכון מפתיע. ככה מבלים ביום שבת

הוסטל 51 (צילום: עמרי ביגץ)
הוסטל 51 (צילום: עמרי ביגץ)
16 במאי 2016

לא יודעים איך להגיע? למפת הקומבינציה לחצו כאן

17:00,  פתיחת דלתות

יריד הקיץ בכולי עלמא

את חגיגות שבת המלכה נתחיל בשופינג. עצמו עיניים ודמיינו שמישהו ריכז למקום אחד את האנשים עם הסטייל הכי לוהט בעיר כדי למכור את מרכולותיהם. חברים, זו לא פנטזיה, זאת הפאקינג מציאות ביריד הקיץ של הכולי עלמא, בו תמצאו בגדי יד שניה, צמחי אוויר, פריטי אמנות ועוד.
על הסטייל: טובה וקורין סוויד, בת שבע קורנפלד, לוטם גינתון ועוד רבים ושיקים.
על העמדה: ירין לידור ואייל רוב.
**ניתן לקנות במזומן בלבד
כתובת: מקווה ישראל 10
לפרטים נוספים

20:00,  הרמה

חפלה אלקטרונית בספוטניק

אחרי שהעמסתם שקיות ושיק, רדו ביהודה הלוי וקחו ימינה באלנבי לכיוון רוטשילד. ליין חפלה אלקטרונית של הספוטניק, המעטר את ערבי שבת כבר תקופה, עלה על השילוב המדהים בין ביטים של היפ-הופ למקצבים ים תיכוניים. איוואה ביצ'.
כתובת: אלנבי 122

23:00,  חיזוק

מיקה אבני בהוסטל 51

ממשיכים בריקודים. תחזרו ליהודה הלוי ותכינו את הישבנים. הערב תנגן בהוסטל מיקה אבני, אחת הנציגות הנשיות הראשיות בסצנת תקליטני ההיפ-הופ בעיר. טוורק.
כתובת: יהודה הלוי 51

1:00,  אפטר

XCCV בברקפסט

אנחנו באווירת ריקודים ואי אפשר לעצור אותנו. אז מה עושים? הולכים לברקפסט. הערב יתארחו על אחת העמדות המדוברות בעיר שלוש נשים מדוברות לא פחות: תמי ביברינג, אלה גוטמן ונרקיס טפלר. במילק יבואו להרים הצמד Havay & Bidur (הלוא הם בר הסנס וחבר מערכת Time Out עמרי רוזן), בסט אלקטרוני שייגע בכל קצוות הריינג' המוזיקלי.
כתובת: שדרות רוטשילד 6
לפרטים נוספים

3:00,  מאנצ'

סנדוויץ' טב-עוני ממטבח ה-AM:PM

אנחנו ב- Time Out רוצים שתסיימו את הערב שבעים ועם יד על הדופק של עולם הקולינריה. תרשו לנו להכיר לכם את המנה שמשגעת את העיר: סנדוויץ' טב-עוני. גם עני, גם טבעוני וגם סביר. מרחק קפיצה קלילה מהברקפסט יחכה לכם סניף האמפמ הוותיק של מגדל שלום. המתכון כל כך פשוט שתוכלו להכין אותו על הספסל הקרוב.
כתובת: אחד העם 9

מצרכים:

  • 1 לחמניה
  • 1 שקית תפוצ'יפס
  • 1 בקבוק קטשופ
  • 1 פחית מלפפונים חמוצים


אופן ההכנה:

חתכו את הלחמניה באגרסיביות באמצעות הידיים. לאחר מכן, הזליפו קטשופ לפי הטעם. הכו את שקית התפוצ'יפס ופרקו עליה את התסכולים מהשבוע החולף. שנרגעתם? פתחו את השקית ופזרו את התפוצ'יפס לפי העין. לסיום, קרעו את המלפפונים עם הידיים/שיניים לחתיכות גסות והניחו בלחמנייה. בתאבון נשמות.