קומבינציה שבת (9.7)

לפתוח בערב רוקנ'רול, להמשיך לפזז לצלילי הרגאיי, להרים עם טכנו נשי מפציץ ולסיים במאנצ' מנחם שעושה קיצי בבטן. הכנו לכם מסלול בילויים שיעזור לכם להכחיש שהסופ"ש נגמר

kuli-Alma-4_Elad-Baranga--_צילום-אלעד-ברנגה_BPX_3437-PT
kuli-Alma-4_Elad-Baranga--_צילום-אלעד-ברנגה_BPX_3437-PT
7 ביולי 2016

פתיחת דלתות, 20:00

פסטיבל קופת חזיר: ערב התרמה למסך הלבן בלבונטין 7

נתחיל את ערב מוצ"ש ברוקנ'רול חברתי. המסך הלבן, להקת האינדי הביזארית (בקטע טוב), הבינה שמוזיקה הוא עסק יקר. מחוסר אמונה בהדסטארט (כי זה סחי), איגדו המסכים את מיטב סצנת האינדי לערב התרמה עצמאי ובועט – עבור עצמם. באים לתרום: המפשעות,The Great Machine, לילה וכמובן – המסך הלבן.
לפרטים נוספים
מחיר: 40 ש"ח
כתובת: לבונטין 7

חיזוק, 23:00

Razzle Dazzle Vol. 2 בכולי עלמא

קחו את הזחיחות של הנדבנות ולכו איתה לכולי עלמא. הערב יארח בר הגלריה את המסיבה השניה בליין ההיפ־הופ החדש שמאיים לערער את הסדר הקיים. לשם כך הכולי הביאו את התותחים הכבדים בסצנה: המפיק Dj Mesh, שי סנסי (שמוכר בעיקר מהרגאיי) ודייס בוגי, שיוציאו אתכם למסע קוסט טו קוסט.
לפרטים נוספים
כתובת: מקווה ישראל 10

אפטר, 1:00

XCCV בברקפסט

נגענו הערב כמעט בכל ז'אנר מוזיקלי אפשרי – אז איך אפשר בלי טכנו והאוס. הליין המוצ"שי XCCV של מועדון ארוחת הבוקר יארח הערב ליין אפ נשי במיוחד, בדמותן של אושיות הטכנו והטק-האוס נרקיס טפלר, אנה הלטה ותמי ביברינג. במילק יפגינו גבריות יחסית ומוזיקת האוס הצמד Havai & Bidur (הלו הם בר הסנס ויוצא Time Out עמרי רוזן).
לפרטים נוספים
מחיר: 30-50
כתובת: שד' רוטשילד 6

מאנצ', 4:00

בתה וגריגה

אתם שבורים ורוצים לסיים את הערב. גם אנחנו, מודים. אבל רגע, חוצפנים, לא שכחתם משהו? מה עם אוכל? באמת תלכו לישון על בטן ריקה? אתם לא מבינים שמדובר בפיקוח נפש? בצעו פניה חדה אחורה לכיוון אלנבי־לבונטין והגיעו לבתה וגריגה – ביתם של היפסטרים מזוקנים ביום ומאנצ'יורים בזויים בלילה. הזמינו טוסט מנחם. זיכרו – לא להירדם על האוכל. שבוע טוב, נסיכים רכים שלנו.
כתובת: לבונטין 2