קומבינציה שישי (4.3)

לבלות באווירה ים תיכונית, לרקוד כמו בקומפטון, להרגיש באירופה ולקנח בתוספת החדשה של שדרות רוטשילד. מי אמר שלא יוצאים ביום שישי?

ניקי מינאז' ו-Rae Sremmurd. צילום מסך מתוך האינסטגרם של מינאז'
ניקי מינאז' ו-Rae Sremmurd. צילום מסך מתוך האינסטגרם של מינאז'
4 במרץ 2016

[tmwdfpad]

פתיחת דלתות, 21:00

דאלידה
את יום שישי שבא עלינו לטובה אנחנו מתחילים בבלגן הכי מסודר – דאלידה. החאמרה המגניבה תספק לכם דרינקים, אוכל יצירתי ופסקול עם נטייה חזקה לערבי ולים תיכוני. מבטיחים לכם שתצאו משם עם חיוך לכיוון היעד הבא.
כתובת: זבולון 7

חיזוק, 23:00

15 שנה לג'י ספוט עם די.ג'יי ילה
אחרי שאכלנו בקטנה והרמנו את האווירה, אנחנו עוברים לג'י ספוט. הג'י ספוט, מועדון ההיפהופ הוותיק בתל אביב, זה שכולם יודעים את השם שלו לפני שהם ידעו להגיד "יו יו הומי", חוגג 15 שנה. לכבוד המאורע החבר'ה מהספוט הביאו את די.ג'יי ילה (כן כן, זה מהסרט סטרייט אאוטה קומפטון). דאט שיט קריי!
מחיר: 40-60 ש"ח
כתובת: גינוסר 1

אפטר, 1:00

פרנקלין דה קוסטה באלפאבית
זה הזמן לשלוח הודעה בקבוצה של החברים שאתם לא באים לים בבוקר. למה? כי אתם תופסים מונית לאפלאבית להנות מצליליו של פרנקלין דה קוסטה. המפיק הגרמני, שכבר עשרים שנה בזירה האלקטרונית האירופאית, נוחת לעמדה של הבר המשופץ לסט ורסטילי, שייגע בכל הצבעים בקשת האלקטרונית. אם אתם כבר שם, תגידו לאיתי המנהל שאנחנו שלחנו אתכם, הגוד טיים מובטח.
כתובת: אחד העם 54

מאנצ', 3:00

עד העצם אקספרס
הפתיחה של סניף רוטשילד הוא הדבר הכי טוב שקרה לשדרה מאז הכיסא הירוק ההוא. איזה כיף שהוא שתי דקות הליכה מהאלפאבית. זה הזמן לרפד את הבטן באחת מארוחות האקספרס, לשתות כמה פפסי שאתם רוצים ולסיים את הערב שבעים ומרוצים.
כתובת: רוטשילד 31