קומבינציה שישי (6.5)

להיפרד מהבר קיימא, להינות מתפריט חדש ומסקרן, לרקוד כמו בגרמניה ולסיים במאנצ' מסתורי. מי אמר שתל אביבים נשארים בשישי בבית?

דייגו סאן (צילום: יח"צ)
דייגו סאן (צילום: יח"צ)
5 במאי 2016

פתיחת דלתות,  20:00

נפרדים מהבר קיימא
את ערב שישי נתחיל בפרידה. הבר קיימא, הבר הטבעוני ששימש כמפלט לאוהבי חיות ובירה, עומד לקראת סגירה ואלו ימיו האחרונים. מה זה אומר? שתטביעו את יגונכם באלכוהול וסייטן. צ'ירס.
כתובת: המשביר 22

חיזוק,  22:00

יואב סער על העמדה בדייגו סאן
שתינו, נשנשנו, בכינו קצת ואנחנו ממשיכים את הערב. במורד רחוב המשביר יחכה לכם הדייגו סאן – המקום עם החצר הכי שווה בעיר. השמועה מספרת כי אנשי הדייגו עומלים בימים אלו על תפריט חדש ואתם מרוויחים בזה: כל יום יוציאו הדייגואים ספיישלים ניסיוניים של קוקטיילים ומנות חדשות להנאת יושבי המקום.  הערב ינגן לא אחר מאשר יואב סער מגרדן סיטי מובמנט, אחד הדי.ג'ייז המצוינים והעסוקים בעיר. אין מצב שתפספסו את זה.
כתובת: המשביר 2

אפטר, 1:00

ארבע שנים ל-LATER בברקפסט
אחרי שנכנסתם לאווירת די.ג'ייז בניחוח בינלאומי, החישו פעמיכם לברקפסט. הליין החודשי, LATER, חוגג ארבע שנים בערב שכולו על טהרת הדיפ-האוס. הברקפסט לא חסכו עליכם והביאו את אוסקר אופרמן הגרמני לסט כריזמטי. יבואו לחזק במילק: נמרוד אזולאי ואביגד.
כתובת: שדרות רוטשילד 6

מאנצ',  3:00

הנקניקיה שליד הברקפסט
השעה מאוחרת, אתם שיכורים ורק רוצים להכניס משהו לבטן לפני שתירדמו בלי לצחצח שיניים. כולם מכירים אותה, כולם אוהבים אותה – אבל אף אחד לא יודע איך קוראים לה. כן כן, אנחנו מדברים על הנקניקיה שליד הברקפסט. הדוכן הקטן וחסר השם, שחמק מתחת לראדר הוא המקום עם הבשר הכי מספק ובזוי. שבו על הספסל הקטן שבקושי מספיק לבן אדם אחד ותודו לנו אחר כך.
כתובת: הרצל 7

אם אינכם רואים את מפת הקומבינציה לחצו כאן