קונאן אובריאן אוכל חריף. אחד מרגעי הקומדיה הגדולים בכל הזמנים

קונאן אובריאן בהזיות (צילום: יחסי ציבור/Hot Ones)
קונאן אובריאן בהזיות (צילום: יחסי ציבור/Hot Ones)

אם תצפו בפיסת וידאו אחת היום על כנפיים חריפות, שזו תהיה זאת: את תוכניות ריאיונות היוטיוב האייקונית "Hot Ones" אתם כנראה כבר מכירים, אבל אם טרם ראיתם את המופע הפשוט מופלא של קונאן או'בריאן מול פאנל הכנפיים החריפות, מצפה לכם שואו של החיים

אם ביקרתם באינטרנט בעשור האחרון כנראה שאתם מכירים את תוכנית הריאיונות המבריקה Hot Ones – התוכנית עם שאלות חמות וכנפיים אפילו לוהטות יותר – שבעיקרון לוקחת סלברטיז, מעמידה אותם בפני שורת כנפיים חריפות באופן בלתי אנושי, ואז צולבת אותם בשאלות שמפרקות אט אט את הדמות שמוכרת לנו מבעד למסך. לאורך השנים היו לסדרת הריאיונות של שון אוונס כמה וכמה פרקים אייקונים (לעד נחשוב על גורדן רמזי), אבל לרגל סגירת העונה ה-28, החליטו להביא אורח שהפך את כל התוכנית על פיה – קונאן או'בריאן. או כפי שהוא צריך להיות ידוע מעכשיו, קוקו כנפיים חריפות.

>> עיליי אשדות חושף: ההיסטוריה הסודית של "היסטוריה סודית"

אף אחד לא מופתע שקונאן נתן שואו. הוא תמיד נותן שואו. האנרגיה הקומית הפרועה של הג'ינג'י הארוך היא אולי אחד מהכוחות המבדרים ביותר על המסך. אבל לשואו כזה ספק אם מישהו ציפה, כולל אוונס עצמו. או'בריאן הגיע לקדם את "קונאן או'בריאן חייב ללכת", תוכנית הטיולים שצילם עבור HBO Max, והוא בא מוכן. הפרק אמנם מתחיל בהצהרה/בדיחה ש"גדלתי בבית אירי-קתולי בבוסטון, לא ראיתי תבלין עד גיל 52", אבל משם מתגלגל ל-25 דקות של שליטה מוחלטת – בקהל, בתוכנית, בריאיון ובעיקר בכנפיים.

לא נלאה בפרטים, כי זה באמת מחזה שצריך לראות במו עיניכם, אבל כן ניתן לכם מעט טיזרים כדי להניע את קרקורי הבטן: לאורך הפרק או'בריאן קורא ל"רופא" שלו שוב ושוב כדי שיבדוק את מצבו ("הוא לא רופא טוב, הוא פשוט זול"), אוסף את שארית כנפיו לתוך הכיס, לועג לחריפות הכנפיים כמו מתאבק שמתגרה באויבו ובאופן כללי מתנהג כמו גרסה מופרעת של עצמו. זה רק מתגבר מעט אחרי החצי, אז כל הגלגלים על משאית הטירוף הזו מתחילים להשתחרר, וקונאן מחסל כנפיים כמו בסרט מצויר, רוחץ ידיו ברוטב חריף, ולקראת הסוף פשוט נראה כמו שיכור הכפר שמלהג עם אלוהים על הא ודא.

זה פרק משוגע, וזה פרק מפואר, וזה אחד הדברים הכי מבדרים שראינו לאחרונה. ובתור מי שראו אנשים כמו קוליו ושאקיל או'ניל מתרסקים מהחריפות, חייבים להודות שנדהמנו שתפוח האדמה האדמדם שהוא קונאן לא רק התמודד איתם בגאון, אלא גם ניצח אותם באופן ועוצמה שאף אחד לא דמיין שאפשר. אז אפשר רשמית להגיד שמכל האנשים שהשתתפו בהוט וואנס, החריף מכולם הוא ללא ספק האירי הגבוה קונאן או'בריאן. כן, זה נשמע מוזר גם בפה שלנו, אבל מה אנחנו יודעים.