השפיץ של הקינוחים: נפתח ספוט חדש למתוקים מושחתים במיוחד

אור שפיץ, יוצאת העונה השניה של בייקאוף פותחת בבוגרשוב קונדיטוריה עם מבחר קינוחים שנע בין שיק צרפתי לטראש אמריקאי

אור שפיץ, בהגזמה (צילום: יח"צ)
אור שפיץ, בהגזמה (צילום: יח"צ)
2 ביוני 2020

אור שפיץ, יוצאת העונה השנייה של בייקאוף ישראל המוכרת לרובנו מעמוד האינסטגרם המאוד ורוד ומאוד מתוחזק שלה, פותחת כעת פטיסרי וחלל סדנאות קונדיטוריה שהוא כל כולו שלה. בתחילת רחוב בוגרשוב, ממש על קו הים, תיפתח היום (שלישי 2 ביוני) הפנינה הוורודה שנראית כאילו נלקחה הישר משדרות השאנז אליזה, כך שאם התבאסתם על כך שלא תגיעו לאירופה בקיץ הזה – הנה תחליף ראוי בהחלט.

לקחנו. אור שפיץ (צילום: יח"צ)
לקחנו. אור שפיץ (צילום: יח"צ)

מלבד העיצוב הפריזאי המוקפד הכולל קיר שושנים ורודות וכיסאות ישיבה ורודים, גם הוויטרינה נראית כאילו נלקחה מעולם אחר. מבחר הקינוחים פה כולל פטיסרי צרפתי קלאסי כמו מקרונים במילויים משתנים (6 ש"ח ליחידה), מילפיי שכבות עשיר ממולא בקרם פטיסייר (35 ש"ח למנה), פרלינה שוקולד ודקואז' אגוזי לוז (35 ש"ח ליחידה) ועוד. את הידע הצרפתי רכשה שפיץ כשהסתובבה בבירות אירופה וחרשה כל פטיסרי שנקרה בדרכה, אבל כישראלית אמיתית היא מציעה פה ליין נוסף של קינוחים שאותם היא מכנה "בנוסח תל אביב", המתאפיינים במדד שחיתות גבוה במיוחד.

אור שפיץ (צילום: יח"צ)
אור שפיץ (צילום: יח"צ)

כך למשל אפשר לזלול פה דונאטס מצויינים (16 ש"ח ליחידה), קאפקייקס עמוסי פרוסטינג וסוכריות (20 ש״ח ליחידה) ובראוניז-בלונדיז אוריאו ממכרים (15 ש״ח ליחידה). תשומת לב מיוחדת ניתנה כאן לנמנעים ממרכיבים מסויימים כך שיש אופציות טבעוניות נהדרות (אצבע שוקולד מפנקת או פאי פקאן מושחת, למשל), ללא סוכר (נסו את עוגת הגבינה פירורים), ואפילו ללא גלוטן (למשל מוס גבינה על בסיס טורט שוקולד). והכל, כיאה לרחוב הכי צרפתי בעיר, כשר.

שפיץ, המחזיקה כבר חמש שנים עסק מצליח של הכשרות אפייה תערוך במקום גם סדנאות שכולן ברוח המקום החדש והוורוד שפתחה. כל סדנא נמשכת ארבע שעות והנושאים מגווונים: סדנת קינוחים ורודים, סדנת עוגות מוס, סדנאות לעוגות החגים ועוד ועוד.

בוגרשוב 3 תל אביב, 050-3011102, ראשון-חמישי 20:00-8:30, שישי 15:00-8:30

הבו לי עוגה. אור שפיץ (צילום: יח"צ)
הבו לי עוגה. אור שפיץ (צילום: יח"צ)