27 שנות ברודו: הקופי בר חוגג יומולדת כמו שרק הוא יודע

רותי ברודו חוגגת בקופי בר, אי אז (צילום: יח"צ)
רותי ברודו חוגגת בקופי בר, אי אז (צילום: יח"צ)

במהלך אוגוסט יתארחו במסעדה הראשונה של קבוצת R2M שפים מובילים כשהסנונית הראשונה היא שפית מובילה מנצרת. אנחנו תמיד שמחים לחגוג עם רותי, לא משנה מה הסיבה

הזמן עובר מהר כשנהנים. מעוניינים בהוכחה, לא שבאמת צריך: קופי בר, המסעדה הראשונה של אימפריית R2M חוגגת בימים אלה 27 שנה (ואף בדיחה על מועדון ה-27, קשה לנו גם ככה על הבראסרי ז"ל). ובממלכת ברודו, זה לא סוד, יודעים לחגוג: במהלך אוגוסט יתארחו במסעדה שפים מובילים ממסעדות מוכרות ברחבי הארץ.

צוות הקופי בר בעבר. צילום: יח"צ
צוות הקופי בר בעבר. צילום: יח"צ

הראשונה להתארח היא השפית והמסעדנית לונא זרייק ממסעדת "לונא ביסטרו" הנצרתית. היא תביא אתה, איך לא, ממיטב המטבח הסורי-נצרתי שלה ולגמרי יש למה לחכות. הארוחה תיערך ב-9.8 (יום שני) בעלות של 220 שקל לסועד.

במהלך הערב, כך מספרים בקופי בר, יוגשו מנות מהמטבח הערבי נצרתי "על פי מתכונים מסורתיים שעוברים מאם לבת דורות על גבי דורות. הן יוכנו במקום בעבודת יד על ידי צוות הנשים מהביסטרו של זרייק". בין השאר תמצאו שם פיתות מטאבון שהוצב בקופי בר במיוחד לאירוע, מגש עם מנות פתיחה ובו עלי גפן מגולגלים, עולש מוקפץ, סמבוסק גבינות, מחמרה ועוד.

רותי ברודו, המלכה האם. צילום: יח"צ
רותי ברודו, המלכה האם. צילום: יח"צ

הסועדים יבחרו בעיקרית אחת מבין כמה אפשרויות, ובהן: "שייח אל מחשי" – קישואים על מצע של פריקי מעושנת עם צלע טלה; שישברק – כיסונים ממולאים בקבב עם רוטב יוגורט נצרתי; סינטה ממולאת בעלי גפן ועוד. לקינוח יוגשו מעמולים בעבודת יד וגם אישטאף ריבת תאנים.

לרגל חגיגות ה-27 הוציאה הקבוצה כמה תמונות נוסטלגיות מהארכיון, וזו הזדמנות טובה לפרסם את חלקן. מזל טוב, מה שנקרא.