חומוס, כנאפה, פיצה וקפה: העירייה מצטרפת לטרנד החיסונים

אחרי הצ'ולנט בבני ברק והפירושקי בפתח תקווה, גם עיריית תל אביב-יפו מציעה בונוס קולינרי למתחסנים בניידות החיסונים: חומוס או כנאפה ביפו, פיצה וקפה בקריית שלום. בתיאבון ולבריאות

תאכלו משהו. קמפיין לעידוד חיסונים של עיריית תל אביב-יפו (צילום: גיא יחיאלי)
תאכלו משהו. קמפיין לעידוד חיסונים של עיריית תל אביב-יפו (צילום: גיא יחיאלי)
15 בפברואר 2021

מספר המתחסנים בתל אביב עדיין נמוך יחסית, בעיקר בשכונות הדרומיות והמזרחיות של העיר, ובעירייה החליטו להתגייס כדי לשנות את המצב ולהציע למתחסנים בונוס קולינרי טעים.

מחר (שלישי) תציב העירייה ניידות חיסונים בשני אזורים אדומים בעיר – ביפו ובקריית שלום – במטרה לעודד את ההתחסנות באזורים בהם התחלואה עולה ומספר המתחסנים נמוך. החיסונים יינתנו כמובן לפי ההנחיות שנקבעו על ידי משרד הבריאות.

ניידת החיסונים של עיריית תל אביב-יפו והמשלמה ליפו בשיתוף קופת חולים מכבי תמוקם ביפו בגן השניים, רחוב יפת 66, בשעות 15:00-10:00, ותחסן בחינם וללא קביעת תור את התושבים והתושבות מבוטחי קופת החולים מכבי. ניידת חיסונים נוספת של העירייה בשיתוף מגן דוד אדום תמוקם בשכונת קריית שלום, בקאנטרי גורן גולדשטיין, רחוב עמיקם 7, בין 19:00-13:00 למבוטחי כל קופות חולים ללא קביעת תור ובחינם (מיועד למתחסנים בחיסון ראשון בלבד).

כמובטח בכותרת, בהצגת אישור חיסון וכרטיס דיגיתל, או בהרשמה לדיגיתל במקום, יחולקו למתחסנים ביפו חומוס או כנאפה ולמתחסנים בקריית שלום פיצה וקפה חינם. שיהיה בתיאבון ולבריאות.