תמיד חלמתם לישון בגן מאיר? אירועי "קמפינג קרוב לבית" חוזרים

בלי פקקים בדרך צפונה. קמפינג בפארק (צילום: גיא יחיאלי)
בלי פקקים בדרך צפונה. קמפינג בפארק (צילום: גיא יחיאלי)

אלפי תל אביבים כבר השתתפו במהדורות הקודמות של "קמפינג קרוב לבית", במסגרתן הקימה העירייה מחנות לכל המשפחה ללילה אחד ב-11 פארקים וגינות בעיר. רגע לפני סוכות האירוע הפופולרי חוזר ללילה נוסף שבו תוכלו לבחור בין קמפינג בדובנוב לזולא בפארק בגין

13 בספטמבר 2023

לפעמים כל מה שצריך זה לקחת אוהל ולצאת אל הספוט הירוק הקרוב. תרבות הקמפינג בישראל מתפתחת במהירות כתוצאה מהזינוק ביוקר המחיה, כאלטרנטיבה זולה ושפויה יותר להשתוללות המחירים בצימרים ובבתי המלון ברחבי הארץ. והכי כיף אם אפילו לא צריך להיכנס לאוטו בשביל זה, כמו שכבר יודעים מי שהשתתפו באירועי "קמפינג קרוב לבית" בעבר. והחדשות הטובות הן שאם לא השתתפתם, יש לכם עוד הזדמנות.

הפעם האחרונה שבה הזמינה עיריית תל אביב-יפו את התושבים לקמפינג בגינה הציבורית הקרובה לביתם הייתה רק בחודש יולי האחרון, אבל מה שהיה פעם אירוע שנתי הופך עכשיו למסורת שאפשר בהחלט לשחזר ולשכפל מספר פעמים בשנה. אז עכשיו, רגע לפני סוכות, ברביעי-חמישי של ה-28-27 בספטמבר החל מ-17:00 ועד למחרת בבוקר, אתם מוזמנים שוב.

בואו, ילדים, לא נוסעים לשום מקום. קמפינג עירוני בפארק (צילום: כפיר סיון)
בואו, ילדים, לא נוסעים לשום מקום. קמפינג עירוני בפארק (צילום: כפיר סיון)

הקונספט פשוט: כל משפחה מוזמנת להקים אוהל באחד הפארקים שמשתתפים באירוע – מה שבדרך כלל אסור – וליהנות משלל פעילויות ומהאווירה המיוחדת של מחנה אוהלים. האירוע נועד למשפחות צעירות, לגנים ולכיתות שמחפשים גיבוש אטרקטיבי ולתושבים ושכנים המעוניינים לקחת חלק בפעילות הקהילתית. בסבבים הקודמים נרשמו אלפי תושבים לאירוע תוך שעות, כך שהפעם נותנת העירייה התראה מוקדמת, כי ההרשמה תיפתח רק ביום שני הקרוב (18.9) החל מהשעה 12:00.

המסע בחזרה הביתה קצר מתמיד. קמפינג דובנוב (צילום: נתלי מון)
המסע בחזרה הביתה קצר מתמיד. קמפינג דובנוב (צילום: נתלי מון)

במתחם יעמדו לרווחת הנופשים תאי שירותים וכן מתחם להכנת ארוחות, ובו מקררים, מיקרוגל, פינות קפה, שולחנות וכיסאות, שוקת לשטיפת כלים וכל התנאים הדרושים ללינה בטבע. כדי להשלים את חוויית הקמפינג הלילית יתקיימו במתחם מגוון פעילויות חוץ לילדים, לצעירים ולמבוגרים. עלות הקמת אוהל: 50 ש"ח לאוהל משפחתי עד 6 נפשות. ולהלן רשימת המתחמים:

צפון העיר: רביבים | נאות אפקה א' | צוקי אביב | אפקה
מרכז העיר: גן העצמאות | גן מאיר | שרונה | דובנוב
דרום העיר: קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין | פארק מנחם בגין
יפו: בריכת נווה גולן
>> "קמפינג קרוב לבית", רביעי-חמישי 28-27.9, פרטים נוספים וכרטיסים כאן