קניה ווסט הכריז על האופרה הראשונה שלו, "נבוכדנצר"

כמה שעות לפני ההודעה ביקר הראפר אצל כומר פופולרי בטקסס והכריז כי "האמן הכי גדול שאלוהים ברא עובד בשבילו עכשיו"

קניה ווסט בסאנדיי סרוויס בקליפורניה, בזמן קואצ'לה 2019 (צילום: ריץ' פורי/גטי אימג'ס עבור קואצ'לה)
קניה ווסט בסאנדיי סרוויס בקליפורניה, בזמן קואצ'לה 2019 (צילום: ריץ' פורי/גטי אימג'ס עבור קואצ'לה)
18 בנובמבר 2019

קניה ווסט עושה שיפט אל במות האופרה, אבל לא נוטש את התנ"ך: אמש (ראשון) הוא הכריז על היצירה הבאה שלו, שתיקרא "נבוכדנצר". הוא פרסם בטוויטר תמונה של הזמנה מוזהבת ועליה תבליט מהודר של מלך בבל. את האופרה, שבה ישתתפו גם נגנים מהסאנדיי סרוויס של קניה, מביימת ונסה ביקרופט האיטלקיה והיא תתקיים באמפי הוליווד בול שבלוס אנג'לס, ביום ראשון הקרוב. אם חשבתם לקפוץ לשם, היום נפתחה מכירת הכרטיסים, ואם לא – כאן תוכלו לצפות בלייב סטרימינג.

 

כמה שעות לפני ההכרזה ביקר קניה אצל ג'ואל אוסטין, הכומר הראשי (והפופולרי) של כנסיית לייקווד ביוסטון, טקסס, ושוחח איתו על הקשר המתחזק שלו לנצרות. "אני יודע שאלוהים קורא לי כבר הרבה זמן והשטן הסיח את דעתי הרבה זמן", אמר קניה. "ישו ניצח. סיפרתי לך על השחצנות והיוהרה שלי. האמן הכי גדול שאלוהים ברא עובד בשבילו עכשיו".

בחודש שעבר, לפני שהוציא את האלבום החדש "Jesus Is King", התראיין קניה לתחנת הרדיו Beats 1 של אפל. הוא הזכיר את המלך הבבלי כשדיבר על מסע ההופעות של "Yeezus". "נבוכדנצר היה מלך בבל, הוא התבונן על כל הממלכה שלו ואמר, 'אני עשיתי את זה'", סיפר קניה. "אני עמדתי על פסגת ההר, דיברתי על 'Yeezus' ואמרתי, 'אני אלוהים' – היה לי בחור שהתלבש כמו ישו". וכך ממשיך לו הטרלול.