התקווה הגדולה: כמה סיבות טובות לעשות שופינג בשוק התקווה

שוק התקווה (צילום: אנטולי מיכאלו)
שוק התקווה (צילום: אנטולי מיכאלו)

בולמוס הקניות לחגים כבר כאן, והעיריה יוצאת בשלל הטבות, הנחות ופינוקים לבאי השוק של שכונת התקווה במטרה לעודד תל אביבים מכל רחבי העיר לרכוש במקום. אנחנו כבר בדרך, למה אתם עדיין כאן

19 בספטמבר 2022

ברחובות העיר כבר מרגישים את האימה: החגים הולכים וקרבים ואיתם בולמוס השופינג שכבר משתלט על סדר היום האזרחי, ואם התכוונתם לדחות כרגיל את הקניות לרגע האחרון, אולי כדאי לחשב מסלול מחדש ולהגיע אל שוק התקווה. במהלך הימים הקרובים ילבש השוק של שכונת התקווה חג גם הוא, ויציע לתושבי תל אביב ומחזיקי כרטיס דיגיתל שורה של הטבות חגיגיות בתמיכת עיריית תל אביב-יפו.

שוק התקווה (צילום: ד"ר אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי)
שוק התקווה (צילום: ד"ר אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי)

בין היתר יוכלו באי שוק התקווה ליהנות מעגלה בהשאלה (עגלות שוק חדישות ונאות להשאלה חינם בזמן פעילות השוק), מחניה בפורמט חנו וקנו ברחוב האצ"ל (חניה עד שעה ללא תשלום), זר פרחים חינם, נקודות תצלום אינסטגרמיות ומשלוחים חינם משלל דוכנים ובתי עסק בשוק (הפירוט המלא באתר דיגיתל), בתקווה שיותר תל אביבים יגיעו להכיר את השוק הנהדר הזה.

חפלת לילה לבן בשכונת התקווה (צילום: דין אהרוני רולנד)
חפלת לילה לבן בשכונת התקווה (צילום: דין אהרוני רולנד)

וזה עוד לא הכל: מחזיקי כרטיס דיגיתל יוכלו לרכוש במבחר דוכנים בשוק בהנחה של 15 אחוז (כולל ירקות ופירות, בשר, אוכל ביתי ואוכל רחוב), באמצעות שובר הטבה שיחולק בעמדות דיגיתל בכניסה לשוק (ההטבה תקפה ביום רביעי וחמישי הקרוב, בין 14:00 ל-18:00). בנוסף יתקיימו בשוק סיורי טעימות בין הסמטאות והסיפורים על תולדות השכונה, מה שנשמע על פניו לפחות כמו דרך טובה לסגור את השנה הזאת (יום חמישי, 16:00, הרשמה כאן).

>> המקומות הכי טובים לאכול בהם בשוק התקווה
>> יש גם קובה: בית הקפה הכי שווה של שכונת התקווה