בית הקפה החדש של כוהנת הקינוחים ליאור קוקה

הקונדיטורית מבייק אוף ישראל משיקה בית קפה וסניף ראשון של רשת דוכנים בקניונים

בוטיק קפה (צילום: ליאור קוקה)
בוטיק קפה (צילום: ליאור קוקה)
26 בפברואר 2019

 

"הקמנו את המקום כי היה טירוף סביב הקיוסק ועכשיו אנחנו במרוץ לקראת הפתיחה ביום שישי", אומרת ליאור קוקה, בוגרת ריאליטי האפייה בייק אוף שהתפרסמה בקינוחים שוברי אינסטה. הגלידות המיוחדות והרטבים המושחתים ימשיכו להימכר במה שהיה הקיוסק הראשון של תל אביב, בשעה שבוטיק קפה רוטשילד 8 פונה לפן אחר של הנוסטלגיה.

המקום מעוצב בגווני שחור וזהב דרמטיים וקוקה יצרה עבורו תפריט בטעם של פעם, שפורט על נימי הגעגוע ומבוסס על מתכונים ישנים: פאדג' שוקולד רך ונימוח עם סוכריות, בלינצ'ס במילוי גבינה מתוקה, עוגת פרסבורגר פרג, רוגלעך במילוי שוקולד השחר ועוגת גבינה אפויה "כמו של הסבתות, שפעם עולה ופעם יורדת ולפעמים מתפוצצת", היא צוחקת. עוגת הגבינה מופיעה גם בגרסת ללא גלוטן בקו מוצרים נפרד, שאליו יתווספו בהמשך פאי לימון, פאי פקאן ועוגת שוקולד. שני מאפים מלוחים וקפה סוגרים את תפריט ההרצה, ללא כריכים וסלטים בשלב זה. העוגות, המאפים והקינוחים יימכרו במארזים מעוצבים מראש לטייק אוויי, ולטובת לקוחות שכן ירצו לשבת יוצבו בחוץ כמה שולחנות.

בוטיק קפה (צילום: ליאור קוקה)
בוטיק קפה (צילום: ליאור קוקה)
גלידת מסטיק. צילום: ליאור קוקה
גלידת מסטיק. צילום: ליאור קוקה

אם חשבתם שבזה תמו מפעלות קוקה קבלו תיקון – הקונדיטורית הנמרצת עובדת במקביל על רשת דוכני גלידה בסגנון הקיוסק. סניף ראשון ייפתח כבר בעוד שבועיים בקניון עזריאלי, והבא אחריו בעוד כחודש בקניון איילון. מגעים כבר מתנהלים לפתיחת דוכנים במקומות נוספים. "נמכור את הגלידה ומוצר חדש שאני עוד לא יכולה לגלות, שיתווסף לכל מנה וייחד את הרשת", היא אומרת בחיוך מסתורי ומבטיחה שמדובר בגימיק שטרם נראה בארץ. כמי שכבר הצליחה להפתיע שועלי מתוקים ותיקים, אפשר להאמין לה. מאחורי קוקה עומדת קבוצת מיתוס של איש העסקים קובי עבד, בעלי המסעדות הכשרות מיתוס ופיש מרקט ורשת מיתוס סטריט פוד, שסניף שלה צמוד לבית הקפה החדש.

בוטיק קפה רוטשילד 8, פתיחה ביום שישי 1.3 בשעה 11:00